2013年9月30日 星期一

秋分~日落


          二十四節氣:秋分
俗諺:秋分瞑日對分~雷聲始收'蟄蟲坯戶'水始涸~二八亂穿衣.
         感覺夏天開始離我已去了!
      























39 則留言:

  1. 秋分 o既日落好靚...好浪漫呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋分~日落好靚~但就代表夏天將要過去了!!!..........夏天!

      刪除
  2. 天空,大自然的調色板,構成一幅幅不同的美景!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天空,大自然,真是奇妙~又富色彩.就是這種原本喜歡大自然.

      刪除
  3. 影得好靚呀!, 十個like!!!!!

    回覆刪除
  4. 哈哈,估吾到你都影咁多日落相,張張都好紅,靚呀,秋天俏俏來臨,你好快冬眠^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!!!秋天俏俏來臨..
      熱力~汗水~陽光都離我已去了!..我好快又冬眠......有點傷感!

      刪除
  5. 嘩 , 海岸先生呢輯日落影得好靚呀 , 紅霞滿天好浪漫啊 ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. (觀塘海濱長廊)影日落係好好既地方...所以特別多人嚟影..........叫海岸ok架喇~betty...

      刪除
  6. 海岸,秋天來了,意味著潔潔的氣喘又來了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔多鍾意秋天!..真係好易病架....潔潔保重身體呀.

      刪除
  7. 海岸,你係時候要上岸啦!?秋天到...

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係轉眼又到秋天~上岸既時間快到啦.....!!!

      刪除
  8. 秋天來了......你地都可以一樣去玩,不管那麼多~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋天到~都可以去玩第樣野!..但重覺得無咁起勁呀!

      刪除
  9. 美麗的夕陽,倒影照出的水紋,也特別美麗!

    回覆刪除
  10. 秋天玩水可能涷啲,但秋高氣爽,效遊好呀 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都可以落水玩架.......但係!!!........因為大佬啲功課開始忙!...無時間囉!...效遊都要有時間先得呀!

      刪除
  11. 一年有四季都幾好丫, 很美的秋天!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年最好只有一季..就係.(夏天)啦!.....哈哈!

      刪除
  12. 以為你去街玩先拿手,原來你影相都有一手喎,真係好野。

    回覆刪除
    回覆
    1. (玩)對我嚟講簡直係高手啦!...影相..就..人影我又影啫!...^_^!
      .歡迎你到訪.

      刪除
  13. 日落晚霞很美!你的相片可到「G+就是愛旅遊」分享,那裡有很多朋友跟你一樣喜歡遊山玩水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳欣賞~原來可以G+就是愛旅遊/分享.有時間我去試下先.

      刪除