2013年9月1日 星期日

水肺潛水日


24/Aug,一個下雨的早上,
AM8:00我哋神咁早已經到達西貢.
今日節目係:(水肺潛水),
地點:橋咀島珊瑚區,
我哋一早報左個水肺潛水試玩班,想試下係深水潛水睇珊瑚感覺.
可惜天氣唔多好;落到海底睇唔睇到珊瑚都成問題!..
其實我想不如改第日好天先再去就最好不果,
但相信人哋都唔會理我哋!乃唔會因為天氣關係而退比我哋!
為有落住雨都要去玩喇.

                                                                                雄哥幫我哋著緊潛水衣&氣樽
















68 則留言:

  1. Hi! 移徙成功! 過來道個喜!

    回覆刪除
  2. 回覆







    1. 阿癲..妳好呀!..我哋又見面啦....遲下我嚟探妳呀.

      刪除
  3. 回覆
    1. 潔潔!妳好呀..我哋又可以相聚啦....快樂又來喇..

      刪除
    2. 你呢個活動,睇到潔潔好緊張呀,因為我唔識游水,又怕水.但應該好開心呀.

      刪除
  4. 你們好,貪玩家族,RE來了!

    回覆刪除
    回覆
    1. RE,妳好..多謝妳來探我.....我哋又見面啦.

      刪除
  5. 喂!~~~~~ 請除消驗証碼、以便大家留言吧!
    按主頁右上角「設計」、進入設定內的「文章和留言」,「顯示字詞驗証」:剔 "否" 再「儲存」即可!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 嘩!..換左張相,..好在我知妳係邊個喇..哈哈!

      刪除
  7. 海岸先生 , 恭喜你新居入伙 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. BETTY...好高興妳又來相聚呀....有時間真係要執靚仔啲個新BLOG先得..

      刪除
  8. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  9. 回覆

    1. 吉孖媽~妳好呀!~~歡迎妳到訪我新BLOG...

      刪除
  10. 回覆
    1. ICE MAY MAY...妳好..我哋又見面啦....未有時間執靚仔呀!.....遲下啦.

      刪除
  11. 回覆
    1. CANDY....妳好....又見面啦!....我可以將快樂分享比大家喇..

      刪除
  12. Hello舊blog友!我是狂小子Time Is Changing……

    我的新地址在下方:
    http://timeischanging2013.blogspot.com/

    希望大家可以進來我blog的揮手區「留個名」給我……
    讓我方便在往後可以一一「追蹤」你們和不要走散!謝謝!^0^"

    回覆刪除
    回覆
    1. teddy kiu.~妳好!..歡迎你到訪我blog....好的...大家保持聯絡!

      刪除
  13. 哈哈哈!又見到大小姐、大、細佬喇!

    回覆刪除
  14. Hi海岸 , 我係Betty呀!我搬咗過黎喇 !
    新地址如下:
    http://bettybetty2013.blogspot.com/

    回覆刪除
    回覆
    1. BETTY..太好喇!...我哋又見面囉....知道....我嚟探妳...

      刪除
  15. Hello ar ^^ 我都搬來 BLOGSPOT ^^

    回覆刪除
  16. 恭喜你新居入伙, 我仲裝修緊呀!

    回覆刪除
    回覆

    1. lucy,歡迎妳到訪我blog,..未有時間執靚仔呀!.....遲下啦.

      刪除
  17. 我SET左公開,任何人都可以留言,一定可以的你再試﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. BoBo , 我係Betty呀 , 我都搬咗過黎喇 !!
      http://bettybetty2013.blogspot.hk/

      刪除
  18. 我都搬左去Blogspot,, http://jellyfishbabe.blogspot.hk,, 得閒黎探下我=)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無見...好的....遲一些就來探妳..

      刪除
  19. 回覆
    1. 最近blog發生問題~現在又可以用番....真高興啦!

      刪除
  20. 回覆
    1. Mr and Mrs Leung..妳好!...好耐無見啦!
      我遲一些就來探妳...

      刪除
  21. Hello!! 海大哥, 您好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近我blog發生問題~搞左好耐先搞番掂..我遲一些就來探妳...

      刪除
  22. 回覆
    1. cowcow..妳好....歡迎妳到訪我新blog...我遲一些就來探妳...

      刪除
  23. 回覆
    1. 多謝!....PETER YAU...多謝...大家保持聯絡!

      刪除
  24. 我回來了 - http://bettywong23.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. BETTY~姐!..妳好呀!..我哋又見啦....我一定來探妳...

      刪除
  25. ♡║中║║秋║║節║║快║║樂║♡ 早晨.... \(◔▽◔)/...

    回覆刪除
    回覆
    1. KITTY......我哋又見面啦!...大家祝中秋快樂

      刪除
  26. 回覆
    1. 太好~太好啦!我哋又相聚啦...雨過天青

      刪除
  27. 海岸 午安 打風的週日~留在家l中也不錯..呀.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝-KITTY....打風日-留在家..多開心.

      刪除
  28. 週日快樂~平安喜樂每一天....早晨...海岸...

    回覆刪除