2013年9月13日 星期五

大好晴天~我在長洲的日子(三)

7/SEP晴天~長洲!
暑假已經放完~又要開始作戰!
在坐監的日子開始前~當作一些鼓勵又好,
我哋三個爛玩精緊係要好好玩番兩日夠晒本先得啦!..出發啦!

    (今日長洲天空一片藍-感覺好舒適~証明晴天對我相當重要)

(到步後第一件事攞房先~跟住緊係去游水啦)


(我哋對住個海相當興奮~跳海係指定動作!)






(曬腳繩>型下先)


游完水~跟住去掃街....


到步就去食又香又彈牙白色魚旦...但開始好似無咁好食!!!



因為(大小姐)&(大佬)話返酒店休閒下,
(細佬-我)就行上山欣賞長洲風景) 



黃昏時間~水海金光閃耀~



大家都見過這(對聯),對我真係意義深長.


欣賞完長洲風景~返酒店見到(大小姐)係露台!

PM11:00出碼頭一帶掃街揾嘢食.



高興時刻~開支有氣果汁有下先.

我哋晚飯未食架~就係等食宵夜...正呀!

飲杯啦!


長洲東灣夜景相當迷人




32 則留言:

  1. 試版嗎?開張大吉!哈哈!第一個到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎妳到訪.
      我開始要探訪各位BLOG-友啦!
      幾咁辛苦先搞番掂個BLOG..希望一路順利啦!

      刪除
  2. Andy,你終於現身喇?
    他鄉遇故知....好好好開心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早排因為我blog登記名稱有問題~被封了.
      我搞左成個星期先搞番好~現在先可以回復妳的留言!

      刪除
    2. 我都唔可以用張潔潔,只好用Michelle Cheung,莫名奇妙!

      刪除
    3. 未係囉!..搞到我幾乎見唔到妳哋呀.........

      刪除
  3. 見到長洲的大大魚蛋,好想食呀。 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 博樂!..妳好呀!...又見面啦....長洲魚蛋味道都唔錯啦!

      刪除
  4. 回覆
    1. 講得無錯..要玩就要快...好快又要坐監生活喇!!!

      刪除
  5. 室內能觀世外天,門前盡攬長島趣!?

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 真係唔錯存...今個暑假已經去左兩次啦...哈哈!

      刪除
  7. Hi 海岸 , Betty黎喇 ! 大小姐 / 大佬 +你 係長洲一定留咗唔少腳毛喇 ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎~歡迎~BETTY.....今個暑假已經去左兩次長洲..一次比一次興奮......正!

      刪除
  8. 嗨、見到你開將大吉、認真開心呀!沙灘景色日夜都好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. LOUIS RICK...大家都開將大吉啦!......東長洲灣夜色..簡直超靚!

      刪除
  9. 嘻嘻,開心可以好簡單,不用去外國,長洲一樣好好FEEL

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單就是最好的方法!........多謝妳欣賞.

      刪除
  10. 蛋花大菜糕......好耐無見過喇~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛋花大菜糕...妳有無做過嚟食...幾好味道架.

      刪除
  11. 長洲好多嘢玩,又有食、食、食,是渡周末的好地方﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 長洲.又食~又玩,有得住....耐唔耐去玩下感覺都幾爽架!

      刪除
  12. 月亮痴的嫦娥帶著兔子去捉「月亮」,月餅內的蛋黃(月亮)無故失踪,皆是嫦娥所為。有一次,嫦娥拿走「月亮」後,忘了帶兔子回來,留下兔子在月餅盒內...

    回覆刪除
    回覆
    1. 好有趣~大家祝中秋快樂/4R7E

      刪除
    2. RE,點樣先可以去妳留言板~留言呢.....

      刪除
    3. 你喜歡就好了,中秋快樂!
      我的新post「月亮狂想曲」,是這故事的詳情。
      在我個blog度留言,不需要login,必須填e-mail address和名字,可亂填,不用確認身份。填上網址,可方便我到你的網頁。

      刪除
  13. 提議你blog中文字不要用淺藍色, 看不清楚. 祝中秋快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 無問題~用番深色啲~大家祝中秋快樂.

      刪除