2013年9月19日 星期四

海下灣浮潛日誌

15/SEP~<天晴>
今年夏天勁打風~天氣是好是壞,
想揾日好天去浮潛影下珊瑚都幾難!
,難得今日好天~難得的好時間(水退),
.全個暑假最好既天時地利人和配合就在今日!
終於可以真真正正感受到海底世界既美麗!
終於可以影靚靚珊瑚比大家睇啦!
我哋向海下灣浮潛出發啦!





























31 則留言:

  1. 海底世界真美! 魚魚會害怕你倆及鏡頭嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~潔潔欣賞..夏天海底世界是多麼美的.

      刪除
  2. 昨天我和兒子到了濕地公園,在水簇箱內也影了珊瑚和魚

    回覆刪除
  3. 啊!水底世界來了、很美麗的魚和珊瑚啊!^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!..今年夏天最靚既水底世界就在今次.

      刪除
  4. 浮潛睇珊瑚真寫意.進入秋天天氣應該唔會成日咁差喇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天最鍾意就係去浮潛睇珊瑚,但秋天既太陽無咁照耀~影珊瑚就困難好多.

      刪除
  5. 你哋好叻呀 , 可以享受潛水樂趣 !! 呢個假期要玩得開心d呀 ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我等左好耐先叫做天氣唔錯~先影到靚珊瑚呀!.......呢個假期啱啱露完營返來.

      刪除
  6. 我淨係識得潛入你個blog度睇你地潛水~哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳潛入我個blog度睇珊瑚呀!......哈哈!

      刪除
  7. 呵呵找到你了~~
    我是yahoo的busueyip
    貓貓是夢夢 : )

    回覆刪除
  8. 你好,海岸潮音。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE=Chris Wong...新BLOG,真係有點不識用呀!

      刪除
    2. 我是RE,請叫我RE。為了方便到訪以及能夠在google+留言,才成為google+的一份子,只好在不情願的情況下改一個真名,用真名非我本意,為避免用用下因名字問題突然被刪除,改一個正正經經的真名。若要看我的文章,請到我的wordpress RE BLOG。

      新BLOG,慢慢摸索、適應。

      刪除
    3. 我都一樣要個英文名先可以留言比人呀,
      有時間就會來探妳的.......海岸!

      刪除
  9. 回覆
    1. ANN BOX~妳好我哋又見面啦!....多謝妳欣賞海底世界!

      刪除
  10. 哈哈!開心家庭潛水樂融融,我睇見都開心埋一份!

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天潛水感覺特別正!..夠清涼~又舒適.....多謝欣賞!

      刪除
  11. 海下灣珊瑚 好正 :) 香港係唔係數一數二的浮潛地方呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 海下灣.珊瑚都叫做唔錯/浮潛又比較安全啦!..
      東平洲珊瑚就比較觀壯好多.

      刪除
  12. 浪花,的確好有美感、節奏,但當風起浪湧時佢嘅威力都好嚇人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~正確1...所以我哋都會注意安全架.

      刪除
  13. 到咁靚個海底世界,又唔預少爺仔一份?

    回覆刪除
    回覆
    1. 少爺仔,個日話眼瞓無去到...不果今個星期日可能會再去玩過...哈哈!

      刪除