2013年9月27日 星期五

中秋節(貝澳露營)<二>

21/SEP,早上.
一早醒來~陽光普照的沙灘就係我身邊!...感覺好正!
藍天白雲~活躍的浪花~清脆海浪聲,都充滿著歡樂氣息!

AM10:30~食早餐

食飽飽~休息下先!

好鍾意睇沙灘打上嚟既浪花,覺得好有美感.




(大小姐)&(大佬)緊係去玩下水啦!


今日陽光靚~樹影特別靚!

玩到下午兩點鐘到食午餐!



夏日炎炎~食雪條最正不果啦~




到下午四時到帶住歡樂既心情走人啦!

36 則留言:

  1. 嘩. 好難搵你, 不如你save我條link
    http://cowcow0108.blogspot.hk/

    落去"閱讀清單" 咁我就易搵你啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 我都一樣呀!...新BLOG重係硏究當中呀!...

      刪除
  2. 我未露營過....好似好好玩...

    回覆刪除
    回覆
    1. 露營寅係幾好玩......但係要攞好多野;就會辛苦少少啦.

      刪除
  3. 你個營成間屋咁,好多設備.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係(一房一廳營)嚟架.所以比較豪華,但又比較重一啲,所以都攞得幾辛苦架.

      刪除
  4. 看見都好開心,要去影下相先。 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~博樂....試去貝澳行下,風景唔錯架.

      刪除
  5. 與大自然接觸 , 是最好的節目 !! 睇到都開心 ^-^

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!與大自然接觸~係我哋一向活動既目標....大自然多美呀!

      刪除
  6. 最LIKE No.1 果張, 清蜒加上藍天,好正啊 :D

    貝澳晚上星空好靚GA

    回覆刪除
    回覆
    1. No.1 果張...我都好鍾意!....清蜒加上藍天好有夏天的感覺!

      刪除
  7. 你地一家人好有陽光氣息,好正好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳~我哋最鍾意大自然.
      ....熱力~汗水~涼風.夏天的味道!

      刪除
  8. 回覆
    1. 我對新blog重係硏究生....要慢慢硏究,同時要周圍問人點用呀!

      刪除
  9. 係呢!? 貝澳 o的牛牛係咪都係流浪牛 o黎 o架!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 貝澳有好多流浪牛,但隻隻都肥嘟嘟...又唔多怕人架....

      刪除
  10. 很舒服的大大大海灘呀!

    回覆刪除
  11. 真係越睇越鍾意你這個營,夠大又有咁大個大廳﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 一房一廳營夠豪華,又舒適,...確實唔錯.

      刪除
  12. 今次啲相好sharp噃!
    係咪新居夠光猛呢吓?
    因搞新屋一頭煙,未能及時拜訪你,謝謝你先來訪!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲相,感覺好好多~
      個新BLOG,我都要慢慢搞~又要硏究下點樣Y-BLOG搬家....慢慢啦...

      刪除
  13. 天氣好好....你地個營地是指定位置的後面,指定位爆晒??係咪真係好多大6人??

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣OK~
      妳又知道定位置...>後面...去過呀!....超多大陸人嚟露營呀...無地方企啦!!!

      刪除
  14. 現代的露營帳蓬比起在下年青時用的那種“一塊帆布兩條木棍支撐起的帳蓬”先進得多了!在下記憶中、這個沙灘淺水嘅地方有很多尖石、不知現在是否有所改善呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係呀!..宜加啲帳蓬真係又靚,又先進,但價錢都幾貴下,
      貝澳沙灘超淺水~超安全..
      尖石就唔多覺..有沙白掘~~因為多人掘~~已經越嚟越少喇!

      刪除
  15. 貝澳沙灘好靚,要去行下

    回覆刪除
    回覆
    1. 貝澳除左沙灘靚,重有好多好好行下既地方,有時間去試行下啦.

      刪除
  16. 原來錯過了許多篇你的網誌……哈哈!追翻……

    回覆刪除