2013年9月23日 星期一

中秋節(貝澳露營)<一>

20/SEP,中秋節節目~貝澳露營.
每年中秋節都會去露營,見下啲老友~高興下,今年乃都唔例外,
中午時間已經到達東涌巴士站,眼見已經超多人等車,
相信無兩三點都入唔到貝澳營地.
果然不出我所料,三點先入到貝澳,
只見到啲營多到無盡頭!

沙灘邊一樣超多營

好在我哋都有個營位+枱,
都係多得(大小姐)一兩日先嚟壩位呀!



已立秋+中秋節,但水溫都重係可以游水.


我哋有得玩水,心情一定興奮過人.

勁大浪~好好玩呀!




玩玩下已經到<黃昏日落>




我老友今日收獲都唔錯,幾多魚喎!

晚餐BBQ



(大佬)係到玩蠟

飽餐後返自己營休息下!

飲茶~食月餅~賞月.


貝澳夜晚營地都相當熱鬧.


31 則留言:

  1. 貝澳 o既日落同月光都好靚呀! 我好鍾意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好耐無去貝澳露營啦~真係難得一見日落.靚!

      刪除
  2. 海岸,浪奔...浪流...
    月到中秋份外明...

    回覆刪除
  3. 一家人一齊去露營,仔仔最開心,BBQ最好玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都好耐無去露營~感覺幾好玩....唔錯!..........>>>>(大佬)有玩蠟蠋緊開心啦..哈哈!

      刪除
  4. 後生嗰陣都有中秋節去露營,但依家我個女尐friend嘆少陣冷氣都唔制…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我(大佬)都話最後去今次跟住就唔會去啦~係屋企重舒服喎!.....!!!!一樣的.!!!

      刪除
  5. 自家捉到的魚吃得特別滋味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我佬友釣左好多魚!.所以未有(餸)加囉!

      刪除
  6. 多年未到過具澳、今次能在照片一見才知到有這麼多人在沙灘旁露營、很熱鬧啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早四五年前無咁多人架,因為現時連大陸人都識嚟露營!!!...所以一到假期就勁多人喇.

      刪除
  7. 日落、波浪影得好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝欣賞~我都覺得波浪影得好靚架...哈哈!

      刪除
  8. 回覆
    1. 我哋爛玩~~但都會注意安全架....哈哈!

      刪除
  9. 今次我中秋又去灣仔露營,超熱呀!你果頭熱唔熱

    回覆刪除
    回覆
    1. 貝澳`一樣超熱,又超多人..都熱鬧架.

      刪除
  10. 嘩,要早兩日霸位,不過要玩都冇計.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多左大陸人來露營囉..未要早兩日霸定位囉!!!,

      刪除
  11. 回覆
    1. 個營係唔係好靚呢~~都係用嚟瞓架...哈哈!

      刪除
  12. 真係好熱鬧。
    看到你們一家人快樂的日子,
    很開心。 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節~貝澳露營特別熱鬧架...多謝妳/博樂.

      刪除
  13. 啲浪好正~~~~~
    過時過節喱度超旺呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得啲浪花影幾靚...哈哈!
      中秋節~貝澳特別熱鬧.

      刪除
  14. 回覆
    1. 中秋節~貝澳又多人~又熱鬧.唔錯架.

      刪除