2013年9月16日 星期一

大好晴天~我在長洲的日子(四)

8/SEP陽光普照的早上.


  1. 陽光燦爛的日子,身在長洲的我,感覺好幸福!

今早,早餐特別豐富~係酒店送的..正!

見(大小姐)個樣就知道幾滿足啦!

望住海景食早餐心情特別正!

影番張相留念先.

早餐後有去游水啦!



(大佬)再次跳海啦!..哈哈!

唔少得既節目踩單車,~今日天氣都幾熱下,
但天氣熱對我嚟講一早已經習慣左/愛上左啦!

最鍾意長洲既地方就係(漁村風情)




熱鬧既東灣~人人都過著喧嘩熱鬧的日子







46 則留言:

  1. 你地日日都玩得咁開心...食得豐富架啦)))))
    兜咖哩魚蛋勁正呀)))))

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩一定要開心~係長洲掃街就最豐富啦!
      咖哩魚蛋係(超)勁正!..妳下次入去記得要食.

      刪除
  2. 我們又再遇上,
    你將長洲最美一刻留住...

    回覆刪除
    回覆
    1. BOX~我哋又再遇上啦!
      長洲最美一刻,一早已在心中.

      刪除
    2. Ann box、LAU ANDY:中秋晚上好啊!

      刪除
  3. 看了這兩輯圖文之後、在下也有點心思思想去長洲玩玩喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. LOUIS RICK..有時間未入去行下~食下嘢都唔錯架
      ..特別夏天人多又熱鬧!

      刪除
  4. ,*║中║║秋║║節║║快║║樂║* 午安...\(。◕‿◠。)/

    回覆刪除
    回覆
    1. KITTY.......大家中║║秋║║節║║快║║樂║* ...海岸!

      刪除
  5. 跳海....去玩水!哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天我哋一定要跳海,好玩嗎.....哈哈!

      刪除
  6. 長洲可以去完再去。 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 長洲,真係可以去完再去既好玩地方...

      刪除
  7. 我也被你一家三口的幸福感染了, 好幸福啊 !!

    回覆刪除
  8. 潔潔每次來到你的家,總是帶著微笑而回.
    節日快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 潔潔,相信每個人開BLOG都有呢個念法,
      我哋就特別貪玩囉!..哈哈!

      刪除
  9. 回覆
    1. BONNIE....係啦!...重可以落水玩既時間快啲去游水~行街~食下野....好正架.

      刪除
  10. 嘩...原來, 長洲 o既日落都幾靚喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 長洲日落特別靚...特別係東灣簡直超靚呀.

      刪除
    2. te wong,
      請將妳的直接blogspot綱址給我!...thank!

      刪除
  11. ANDY兄、不好意思、這麼遲才回復你、在下的博址是 ahrick68.blogspot.hk 你直接按入便可到在下的博留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. Louis Rick!..
      大家唔好客氣!...無問題的~有時間先來探我都未遲架........海岸!

      刪除
  12. ANDY兄、祝你與家人中秋節愉快!

    回覆刪除
  13. 黃昏好靚呀!~.^

    回覆刪除
  14. 陽光與海灘,開心假期,好羡慕呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天~陽光與海灘對我哋好重要架.歡迎妳到訪!

      刪除