2013年10月3日 星期四

黃石碼頭(BBQ)

1/Oct.國興一假期.
今日難得一天假期~
難得(大佬)一個早上做完功課,溫完書~叻仔呀!
咁下午就可以出發去玩啦!....黃石碼頭我嚟啦!
下午3:00到達黃石碼頭.

(大小姐)開始釣魚啦~

但係釣左好耐~一條魚毛都無.

(細佬-我)一樣釣唔到魚,
但係就
鉤到條海芯上嚟!

(大佬)見我哋釣唔到魚,
為有打下機好過!

黃昏時間都一樣零收獲!!!

咁就開餐最實際啦!

BB蕉~開始

嘩!.燒得都唔錯,幾滿意咁啦!


晚上8:00,黃石燒烤場已經無晒人,
只有我哋三個人..即時有包場FEEL!..正!


(大佬)話:~無物人喎!有啲驚喎!
(細佬-我)話:無人未幾好~能晒清靜.
又唔係有`UFO出現~晒物驚呀....

大大隻<海蝦>..正呀!


最緊要玩得開心.

45 則留言:

  1. 嘩!海參都釣到,點處理呀?無交代嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 海參..係唔覺意鉤到佢上嚟架..最後放番落海囉!

      刪除
    2. 哈哈!我都係關心呢個問題!
      的豬扒、丸子燒得很焦呀!勁熱氣!

      刪除
    3. 耐唔耐燒下,無問題喎!....好味道嗎.

      刪除
  2. 雖然釣魚零以獲、但燒烤餐就相當吸引、仲有咁大隻海蝦、真令人垂涎呀....

    回覆刪除
    回覆
    1. 零魚獲~都叫做有得玩.OK啦!

      好耐無燒烤~所以特別好味道......
      天氣開始清涼最好去燒烤架喇.....去試下啦.

      刪除
  3. 海岸, 你手上攞住嗰樽係乜?

    回覆刪除
  4. 入你 new blog 坐下先, 嘩! 家庭樂. 正呀!

    回覆刪除
  5. 黃石碼頭露營好地方呀,咁靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃石碼頭露營唔錯架.夠清靜!..但有蛇出沒~小心.

      刪除
  6. 條海心食唔食得o架!?

    回覆刪除
  7. 最喜歡看你們一家人露營與燒烤,充滿歡樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳知我哋最緊要有得玩先得架喇....哈哈!

      刪除
  8. 火燒雲靚到爆.
    點解釣魚釣到豬扒香賜嘅? :-)

    回覆刪除
  9. 燒咁大隻蝦 , 正呀...我都想食呀 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. BETTY..燒大~大~大隻蝦!,...正呢...下次請妳食.

      刪除
  10. 釣魚,會唔會覺得好悶?

    回覆刪除
    回覆
    1. 鍾意釣魚既人~都唔會悶.其實都幾好玩架...可以試下架.

      刪除
  11. 又幾正,夜晚BBQ.成個場像自己包晒.

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞U~歡樂妳呀!
      全場自有我哋BBQ~正!...玩晒!..哈哈.

      刪除
  12. 中秋節一班同學仔哆D媽咪去橋咀島浮潛,有位朋友話不是海參,是海蟲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 橋咀島~玩浮潛..正呀.好多珊瑚架!...
      係海參嚟架~有好多種類.加功後就可以食架喇..

      刪除
  13. 中秋節一班同學仔哆D媽咪去橋咀島浮潛,有位朋友話不是海參,是海蟲.

    回覆刪除
  14. 條海參好似........哈哈,最後係乜燒埋來食?

    回覆刪除
  15. 一家BBQ好開心,燒蝦好味,我都想食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好耐無BBQ~所以特別好味道.....(燒海蝦)......正!

      刪除
  16. 哩個天氣BBQ一流呀!!! 正!!!!

    回覆刪除
  17. 無得加料....都一樣咁正咁豐富
    係喎.....假期都會無人咁反常

    回覆刪除
    回覆
    1. 釣左成日都得個吉~但食得都幾豐富架.

      刪除
  18. 見睹尐相,我又好想燒嘢食……

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋天到~BB蕉就最正,又舒適啦...去輕下啦.

      刪除
  19. 嗰時外遊、漏咗冇睇!原來去咗BBQ!仲三人包哂個場!有一次在高流湾都見到過好多黑色海參在碼頭邊的地上呢!唔知喺咪水退沖咗上岸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡直有包哂個場感覺~正呀!
      海參水退沖咗上岸都有少少關係~

      刪除