2015年7月25日 星期六

下雨天:一天遊樂!

25/JUL-星期六
落足成個星期雨真係好煩又討厭,搞到無得去玩水!
快啲停雨出太陽啦 ... 

今日一早起身第一事就係同大小姐睇(迷你兵團)早場!~               幾條香蕉仔真幾搞嘢又好笑~哈哈!                 


睇完戲上左山頂麥當勞開餐.



一長嚟到更係行下慮吉道先走喇!




到處都有不知名野果.






 好靚仔下:蝸牛仔.
 下午時間有少少陽光出現啦!






 不果唔晒好耐就勁大雨!
但無有怕,一早有準備雨衣出動啦!
因為一早念定嚟玩落雨囉!~哈哈.


 嘩!`勁大風又大霧~~~正呀!


 行到瀑布位.
 嘩!`睇下幾勁~因為啱啱落完大雨.


 話咁快行完~回家囉!


18 則留言:

  1. 我都有睇(迷你兵團)好好笑呀,隻蝸牛好靚﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 個幾條香蕉仔真係睇都我笑爆咀~哈哈.

      刪除
  2. 大佬高咗好多喎……
    咁高過你哋未?

    回覆刪除
  3. 仲以為玩水唔怕落雨既添,不過行山都好呀,冇咁熱 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係怕,係有準備好啲囉!~個日真係無咁熱.

      刪除
  4. 你地就温馨浪漫家庭樂,上個月我又係响呢度淋住雨影相,十分狼狽啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就覺得有時落下雨都幾好玩架!`多謝.

      刪除
  5. 雖然已經是第N 次跟你們行蘆吉道,但依然很有趣味呀!
    連隻蝸牛都特別些!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無法啦!~天氣唔好未去蘆吉道行下/玩落水囉!`幾過引架.

      刪除
  6. 乜咁醒目架,連雨衣都準備好~~
    盧吉道我下次都要去行下

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋一早有準備去玩落雨架.哈哈.
      盧吉道......去行下...又舒適/又好行.

      刪除
  7. 果然好爛玩喎落雨都玩一餐,不過淋雨其實都幾正,至少夠涼^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 爛玩一向係我哋本色~~真係幾好玩架~哈哈!

      刪除
  8. 落雨都一樣四處走, 真懂固中樂趣 ...
    個涼停造形夾環景幾華麗, 幾靚 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為屋企有嘢咬~所以未要出街玩下囉!~
      係英式涼停嚟架~有時間去試行下.

      刪除