2015年7月22日 星期三

夏天~我在長洲的日子(二)

29/Jul~星期一
一個晴天的早上
欣賞早晨既東灣靚景~享受豐富既早餐.







早餐後更係要落水玩下先得喇!






今日跳水有新跳法~勁嗎......



真係好玩都飛起!






唔覺意玩到中午時間,係時間去開餐.



可愛既長洲貓貓在午睡!


快樂時光特別快~係時間講拜拜~長洲!



17 則留言:

  1. 一早去看日出? 好心情! 等到天晴, 開心又一天!

    回覆刪除
    回覆
    1. 東灣好靚架,所以一旱起身欣賞美景...心情特別靚.

      刪除
  2. 回覆
    1. 每年暑假去長洲玩,已經係我哋指定節目之一囉!

      刪除
  3. 你們又是住長洲最頂級酒店啵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實酒店同度假屋價錢相差唔太大,緊係住酒店啦!

      刪除
  4. 會游水真係好,夏天好多活動,可惜我唔識游,所以覺得夏天好悶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實游水唔太難,太膽少少+小心啲啲就得架喇!~去試學下啦!

      刪除
  5. 回覆
    1. 我.........都幾.......鍾意架.....KAKAKA!

      刪除
  6. 回覆
    1. 朝早沙灘人又少,如果下次早起身去游下早水先.

      刪除
  7. book 房嘅時候,你們會否book 返這間同上次一樣的呢?
    因為真係好似同上一次,你們住的一樣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔一定架!
      `不果我哋年年夏天都嚟住,酒店都會安排間好啲既房比我哋!

      刪除
  8. 好正的海天一色呀? 你在長洲, 7在坪洲呀! 哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. SORRY最後一句應該喺--我在坪洲呀!

      刪除
    2. 長洲東灣一向超靚.~~~~妳住在坪洲呀!~~`

      刪除