2015年8月4日 星期二

赤柱正灘-BBQ

2/Aug-星期日
今次節目係~赤柱正灘-游水+BBQ
中午時間去到赤柱大街,陽光普照在我身~快樂指數上升了!



突然望上天,見到圓形彩虹,整整一個大圓圈,十分神奇!



好快已經游到浮台曬太陽啦!





肚餓:係時間開餐囉!





大突寫三隻:靚雞翼


大佬食飽話瞓下先.




我同大小姐出去行街街.




天氣熱,食雪糕一流享受!




行完街,返去沙灘同大佬會合再去玩水.







一早準備好兩餐份量,食完夜晚個餐先回家.






夜晚正灘景色相當迷人!



16 則留言:

  1. 好正噃,玩足全日﹗燒蝦,好好味﹗

    回覆刪除
  2. 嗰個圓彩虹話係日暈,我見好多人都影到.....曬住太陽燒嘢食,真配服你的抗熱能力 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有聽過下~好似幾難得架!
      我哋經過長時間訓練~無問題的.哈哈!

      刪除
  3. 燒兩轉先返歸,好提議
    仲要有大蝦咁豐富,連燒脆肉瓜都想食
    真係玩足一日~~~~開心開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡直雙倍滿足~十分快樂的BBQ日~超爽呀!
      同妳大爺去有沙灘既地方試下~好過引架.

      刪除
  4. 星期日@2/8/15^^ Sky 在大角咀~都见到嗰個圓的日暈吖 !!

    回覆刪除
  5. 係日暈,我見好多人都影到.....

    回覆刪除
  6. 很愛你們,因為你們身體力行的環保,唔用膠叉紙碟啊!^ 0 ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋盡可能都會咁做~對環保出一份力架.

      刪除
  7. 邊個揸相機,咁近浮臺都影到相?
    是防水裝置手機嗎?

    回覆刪除