2015年7月9日 星期四

夏天~我在長洲的日子(一)

28/JUN~星期日
每年指定一定要去長洲玩下~輕鬆下先得!
今日見到個天超靚,藍天白雲心情都特別興奮!
嚟長洲玩番兩日一夜就最好不果啦!


見天氣超靚,一於行上山頂影下長洲全貌.








我哋酒店攞房喇!




我出發去玩去喇!




大佬話~我跳喇!



更係到細佬~我,都跳~跳~跳~落海喇!












係時間試下大佬啲水快唔快先!



都OK喎!~不果未夠膽一口氣游出去浮台!~要練下個膽量!



夏天的感覺真係好呀!



游完水~去飲下午茶喇!~



今次試
下呢間有魚湯米線既餐廳~味道果然唔錯!




開始黃昏日落.


       一向都覺得長洲既日落特別靚的.









            11點後又係去掃街既時候~開餐!


     

              等左成晚終於開餐啦!~正.



食完宵夜既節目就係>Running Man~撕名牌!~哈哈.



18 則留言:

  1. 記得你每年總會在這酒店任一兩次,對嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係每年夏天都入去長洲住番晚~玩下/食下先得.

      刪除
  2. 個夜市都幾多嘢食咁喎

    回覆刪除
  3. 夏日炎炎, 很開心看到你們的沙灘美景, 水上活動, 充滿活力的一家

    回覆刪除
    回覆
    1. BETTY姐~好耐無見啦!
      夏天帶給我哋快樂的感覺真係正呀!

      刪除
  4. 長洲可能是你另一個家^_^

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 大熱天時,都要行上去影下全景先得.

      刪除
  6. 好正呀你地,連名牌衫都有,勁呀))))))
    玩水玩得好投入,好享受

    回覆刪除
    回覆
    1. 撕名牌就睇得多,自己玩落真係幾好玩架.

      刪除
  7. 粉紅色既天空好靚呀, 玩得好開心呢!

    回覆刪除
  8. 很喜歡你們一家在海中心玩樂的相片呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳欣賞!~我哋會不停咁帶比大家歡樂!~

      刪除
  9. 好耐冇見喇 , 你們都好嗎 ?
    祝你們有個愉快的暑假 , 玩得開心d .......

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳近排好少上BLOG,~好忙呀!~
      祝妳的心情好似藍天白雲一樣美.

      刪除