2015年7月11日 星期六

聖士提反灣~BBQ

11/JUL'星期六~是日放假!
天氣熱的~火爐熱的~心情更加是熱情的!
我相信夏天好少人會對住個爐燒野食.
但我哋偏偏鍾意係高氣中BBQ,另有番味道!~哈哈.


今曰星期六好多人都未放工,所以特別少人.



見到個海更係第一時間落水玩餐飽喇!








夏天的陽光照耀得特別靚.



開始起爐喇!~~~~


玩完水相當肚餓~開餐時間到啦!



睇下:成個場只得我哋挑戰高溫~哈哈!





天氣熱+火爐超熱,更係要用水降溫啦!~好爽呀!




26 則留言:

  1. 看見開心、清涼和好味道!

    回覆刪除
  2. 見到你們玩到癲晒,比BBQ 更熱烈呀!哈哈…

    回覆刪除
  3. 夏天去游水暢游就 OK ^^ 但高温下BBQ就 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 係海邊BBQ就無問題喇!~熱未跳落海降溫囉!

      刪除
  4. 嘩,咁熱天氣燒嘢食,真配服你的勇氣 :P

    回覆刪除
  5. 夏天係屬你哋gar,玩得開心D呀~大佬嗰樣大個咗~

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天到~我哋一定超開心,
      唔覺~唔覺我大佬已經大個咗了!

      刪除
    2. 恭喜你呀~劉家有子初長成~

      刪除
  6. 看來只有你們一家喜歡夏天燒烤了,不過這樣真好,一家大小都開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能真係天氣熱所以,無物人嚟燒嘢食,~哈哈!
      我哋有得玩水就開心架喇!

      刪除
  7. 哈哈…咁大舊炭,你哋真係識嘆啦……
    夏天,是你們的日子,尤其是大佬,他玩得很開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天~係屬於我哋既季節凡,所以特別開心.

      刪除
  8. 想問一聲,點解我回覆的不是香港時間,是否時間設定錯了?這像美加的慢了十多個鐘頭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有可能係時差問題,好似相差11,12小時.

      刪除
  9. 燒完又可以落水降溫,高溫BBQ對你地完全無難度kakakaka....

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~無錯~所以一定要去有海邊既地方BBQ就無問題喇!

      刪除
  10. 見您們全家都咁享受高温焗桑拿,真替您們開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳知夏天對我哋幾重要架喇!~高温BBQ係無問題的.

      刪除
  11. 真係又熱又過癮
    還是大小姐的BBQ吸引^^

    回覆刪除
    回覆
    1. BBQ好味道,熱未跳落海降降溫囉!`幾過引架!`哈哈.

      刪除
  12. 浮床嗰張影到大佬好似冇著泳褲咁...XD

    回覆刪除
  13. 無見一段時間,亞仔大佬大個很多呵!

    回覆刪除