2014年4月29日 星期二

復活節~半月灣露營(二)

19/APR~星期六
時間7:15~半月灣沙灘一個人形都冇早上.

但係我哋已經起左身,出碼頭揾食喇.

(細佬~我)話咁快已經釣到條魷魚仔啦!


跟住再釣多條魷魚仔...

玩都9:00左右,見收獲都唔錯!~
可以收工,返去煮早餐食喇!

開始煮早餐~
但係(大佬)個樣好似重未瞓醒咁~zzZ

好快,豐富既早餐煮好~~食得啦!


食飽飽行上山睇下風景.

睇下~半月灣~全貌盡入眼簾.

新增說明文字


點解個個都落水玩,只係(細佬~我)係岸邊同佢哋影相呢...

佢哋好快已經游出浮台囉!~~~睇見都開心呀!~~~

因為(細佬~我)被蠔殼割傷手腳,
所以今日冇得落水玩囉!~好想哭呀!!!


中午時間開始準備拾野走人.

無意中見到隻(白色樹蛙)抓係我個營到.~好可愛呀!

兩位姐姐開始煮中午飯




  1. 呢啲都係昨晚BBQ淨余物資,食得唔好哂.





(大小姐)半月灣風景靚~有沙灘~設置又齊 ,
露營地點又多一個選擇喇!

25 則留言:

  1. 真的羨煞旁人!
    哈哈,細佬你都有份呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇見大佬個份享受悠閒真的羨煞旁人!

      刪除
    2. 我大佬更係悠閒,我都羨慕佢架.

      刪除
  2. 哎呀,乜都蠔殼咁危險,一定要食咗佢地啲肉報仇先得 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次露營因為準備不足,所以先受傷,~
      無錯!~要食咗佢地報仇先得~哈哈!

      刪除
  3. 哈哈!我真係影左你間''屋''!可惜影時無見人,如見到你同屋企人我一定認得出!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上你個BLOG見到喇!~世界真細啦~下次見過嚟叫我都OK喎!

      刪除
  4. 嘩, 好傷喎 , 冇得落水係小事 , 仲痛唔痛呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經成個星期~好得7788喇!~有心啦~BETTY.

      刪除
  5. 做乜咁唔小心畀蠔割傷~~~~!!!

    回覆刪除
  6. 唔見煮埋晨早D魚獲嘅?

    回覆刪除
  7. 陰功豬囉......有得睇無得玩
    快D好返啦,明白又是假期,可以再去玩餐飽^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 未係囉!~望住人哋有得落水玩,自己無份!!!
      已經成個星期,好得8899囉!~有心啦!

      刪除
  8. 過左成個星期,好番未呀?要小心傷口﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 有心啦,~已經好番好多喇!~又可以落水玩啦!

      刪除
  9. 大佬長高了!細佬稍胖了!
    大小姐 ? 風采依然 …

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔覺唔覺,大佬已經一天二天長大了!
      我耍減減肥先得!~努力啲先!

      刪除
  10. 山上望下去的海水,很藍很美!
    祝手手腳腳好快好返。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係最靚既位置望(半月灣),很美呢!
      有心~多謝妳,已經好番好多啦!

      刪除
  11. 睇睇吓呢度好似係厦門灣喎!
    點解唔即食鮮尤呀。

    回覆刪除