2014年4月9日 星期三

山頂一天遊

6/APR~星期日
天氣:多雲~大霧~有雨及狂風雷暴,
但係不減我哋興致,一樣出街行下...
先到蓮香飲早茶:

點心睇落幾得下,
但係味道已經冇以前咁好味!
多左大陸嚟食~做唔
切,品質可以下降!!!

特別喜愛既(燒賣)蒸都過晒龍,
食落同擦紙膠一樣!

飲完茶上山頂行下,
大家睇下勁大霧.


係(M-記)飲杯咖啡先.

睇下個廣場勁大霧



向力支持不要改健酒店.








路旁的觀景壹

<印度橡樹>氣根組成的垂簾.

到達夏力道公園+涼亭









27 則留言:

  1. 哈哈哈!真係博大霧!
    大佬又番學啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 近排大佬學校多運動比賽,咁我哋先可以博大霧囉.哈哈.

      刪除
  2. 好羨慕你哋倆,又𨅝枱脚時又煙雨霧行,真夠浪漫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為大佬學校有運動比賽,咁我哋未可以去行下囉!

      刪除
  3. 嘩, 真係勁大霧喎 ...夠浪漫 !!

    回覆刪除
  4. 咁大霧都上去.蓮香我一向都唔like,都係新派酒樓食物穏陣啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係知道大霧&落雨先去玩,哈哈!~蓮香以後唔晒去飲囉!

      刪除
  5. 回覆
    1. 話晒落緊雨嗎!~要穿雨褸的....但好好玩囉.

      刪除
  6. 嘩﹗嘩﹗真係僑啦,我個日都在山頂搏大霧﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港地好細架.下次可能係街見到都唔奇架.

      刪除
  7. 大雨下的流水,添上了一些氣勢!
    你們真的很爛玩呀!哈哈…

    回覆刪除
    回覆
    1. 無法喇!~我哋經過長時間爛玩訓練~爛玩已成習慣囉!

      刪除
  8. 有霧有雨,添幾分詩意!

    回覆刪除
  9. 上山頂搏大霧,矇矇矓矓影沙龍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得大佬要返學校~我哋更係去搏大霧啦!~哈哈.

      刪除
  10. 蓮香是少數保存傳統點心的食肆之一、在下也很久未光顧過了!雨中的山頂確有另一番景象!正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蓮香~你有時間去試下啲點心,懷舊一下都好呀!
      雨中山頂確實有另一番景象!

      刪除
  11. 似人間仙景,咩天氣都難唔到你地,仲帶雨衣添....勁呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 仙景,都似似哋架.我哋係有準備去玩落雨的......哈哈!......勁好玩!

      刪除
  12. 蓮香,真有點失望,貴而失準。

    回覆刪除