2014年4月19日 星期六

復活節~半月灣露營(一)

18/APR~復活節假期第一天,
今年第一次露營,選舉地點更係要近海邊啦!
西貢半月灣,一個可以講得上美麗既海灣,

水清~沙幼,最緊要啲水得嚟係碧綠色的.
呢個唔係半月灣~係(橋咀島-地質公園)

下午時間12:00,已經到達半月灣~起好營喇.

其實半月灣都好幾年未嚟過,
環境冇物太大改變~現時設備多左~環境清潔左.

午餐:雞翼+烏冬麵
簡簡單單~食完就去玩!

個場有枱/有椅~環境唔錯架!

食飽飽~同大佬行上山睇風景

好開心呀!~又露營啦!~夏天到啦!

今日節目:去後海灣玩水.

大小姐開始揾食

今年第一次真正下水下禮,
未食五月粽,
啲水都幾凍下!

但係要玩都唔理得咁多!

古唔到呢都有我至愛珊瑚.







大小姐手中就係(車蠔)即係美味的<瑤柱>.
即開即食~味道更係鮮味啦!

(細佬~我)手中係沙插=帶子

玩到黃昏日落~游水既人走晒,
得番我哋幾個人係到露營.

係碼頭釣魚~結果無收獲,





今晚BBQ晚餐~完結一日既活動!

38 則留言:

  1. 終於下水禮喇!重有即食海鮮!正!第一次見燒波羅啵!燒過味道會否唔同咗?

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到個海~真係忍不住去游水呀!~我都係第一次燒波羅,味道幾香~幾正下!

      刪除
  2. 咁早就下水......真係好愛夏天呀!!
    有帶子加餸都好吖
    次次露營都食得咁豐富,平時係屋企有無豐富架?
    今次有燒菠羅.....好想食呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 每年四月都係我既下水禮架,
      個海真係有好多海鮮食得架!~
      食得咁豐富:去親露營唔知點解咁好胃口囉!哈哈.
      燒完個菠羅~味道幾香~幾正下~可以試下.

      刪除
  3. 嘩, 好多嘢食呀, 你哋就好啦去露營, 我係屋企發莓咋 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成秋/冬都未去過露營喇!~難得夏天到,緊係去露營+水禮喇!
      四天假期係屋企發莓!!!!~唔係呀!!!!!!!~~~

      刪除
  4. 咁快就下水,小心涷親喎 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 一啲都唔快!~每年四月都係我既下水禮架!

      刪除
  5. 回覆
    1. 已經習慣啦!~因為每年四月都係我既下水禮的.

      刪除
  6. 這個營地附近設施都幾齊全喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫做OK啦!~有有一班Friend啲露營設備重齊全~好似返左屋企無分別呀!

      刪除
  7. 回覆
    1. 叫OK囉!~因為帶唔夠裝備,搞都我受左少少傷呀!

      刪除
  8. 嘩!咁快下水禮了!恭喜…恭喜…哈哈…

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~多謝~(草).
      我開始向夏天出發啦!~正!

      刪除
  9. 甘巧我嗰日都去左度游水,我仲可能影左你既帳篷添!早知係你,過去搵食啦!哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 甘巧同一日~是真的嗎!~世界真係細喇!
      ~見到未過嚟囉!~無所為喎.

      刪除
    2. 真架,你去我個BLOG睇下我寫既日志就見到你個帳篷啦!

      刪除
  10. D水好清,仲有新鮮海鮮 :P晚餐好得啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 半月灣啲好清下架,但到左五月開始多人游水就唔講法喇!
      即攞即食海鮮~味道超正.

      刪除
  11. 車蠔生食! 唔怕有箘 ?
    燒羊架正呀 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 即攞即食,都OK架.
      燒羊架更係正喇!~成$200架.

      刪除
  12. 個環境都幾好咁!^.~

    回覆刪除
    回覆
    1. 半月灣比較少人嚟露營,所以特別寧靜/舒服.

      刪除
  13. 這個營地很大,環境不錯,有山有水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實環境唔太大,不果就比較少人嚟露營!~寧靜好多,又舒服!

      刪除
  14. 你既復活節假期依然離不開陽光海灘喎!!

    回覆刪除
  15. 開心露營天, 全大自然接觸....好羨慕呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 難得長假期~更係去露營玩下喇!~妳近排有冇單車樂呀!

      刪除
  16. 睇到都感染到開心呀! 那裡多蚊嗎? 謝謝分享!

    回覆刪除
  17. 夏天隨著復活節復活。
    又係你嘅世界喇!

    回覆刪除
  18. HI...想問沖身係咪仲係咸水呀....無淡水????

    回覆刪除