2014年5月4日 星期日

久石讓~SUMMER

二十四節氣:立夏了




石讓~SUMMER係我至愛既夏天音樂,
希望大家一樣感受到陽光璀璨的夏日~(海岸)!


21 則留言:

  1. 立夏了!潮音早已出動親親陽光與大海了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!~已經進入夏天啦!~陽光與大海等緊我呀.

      刪除
  2. 屬於Andy的夏天到了, 3人行又可以好好享受陽光與海灘喇 ......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我等左好耐既夏天來臨啦!~我哋又可以玩餐飽啦.

      刪除
  3. 回覆
    1. 有心啦!~已然好番晒成喇!~又可以去游水啦!

      刪除
  4. 夏天來了,哈哈!
    不過玩時玩呀,要小心呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的夏天來臨啦!~超高興呀!~我哋會小心架喇.

      刪除
  5. 需然 ( 立夏 ) 了 !? 但天氣仍有点凉啊 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 立夏時比較多雨水,進入六月中就開始超熱架喇.

      刪除
  6. 回覆
    1. 一齊已經準備好啦!~等緊太陽出現呀!

      刪除
  7. 這幾天天氣好似秋天,一點都不似夏天,天氣好像反常﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 立夏後通常比較多雨水,但進入六月中就開始超熱架喇.~到時去玩水啦.

      刪除
  8. 立夏之後日日落雨,唉.....好憂鬱!

    回覆刪除
  9. 劉兄~ 體態強健 ..夏天是你的好日子喎 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~多謝~,等左好耐既夏天終於來臨啦~一定要玩餐飽先得.

      刪除
  10. 成日落雨邊度都去唔到呀.好彩同媽媽食飯室內都掂,祝母親節快樂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀!~大佬就考試要溫習,無得出街玩呀!~~~大家母親節快樂..

      刪除
  11. 可是這個剛開始的夏日郤終日大雨綿綿 … 好不爽!

    回覆刪除