2014年4月15日 星期二

東龍島釣魚日

6/APR~星期日
天氣好的一天,最好更係去近海邊既地方喇.
(東龍島)就係最好選擇既地點啦.





好快已經到達東龍島,遠望已經見到好人係到露營.


大小姐一到腳就已經有魚上釣.

呢條唔係石狗公~係有毒(石崇魚)



好開心~陽光樹影出現
夏天近在我身旁啦.

我哋食午餐啦!


夏天東龍島景色特別靚.


飯後我哋轉去燈塔位最釣過.


都係釣到大少少既石狗公


無收獲的一天,但係玩得都好開心.~風景靚囉!

好多油金子樹呀!~遲多幾個月就有<油金子>摘啦.




路邊靚靚小花向我哋拜拜啦.

39 則留言:

  1. 回覆
    1. 我大佬要去打球,所以冇同我哋一齊去囉!

      刪除
  2. 見到陽光樹影了,好快又是您們的世界囉...

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~陽光樹影出口啦!~夏天來臨啦!~正呀!

      刪除
  3. 享受每秒快樂時光,大佬考試嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大佬就快要考試!!!~又要坐監溫習啦!~天呀!

      刪除
  4. 今次大佬冇份!考試嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大佬返學校打球!~所以冇份去囉!~啱晒我哋囉!~哈哈.

      刪除
  5. 大小姐釣魚,總是得心應手!

    回覆刪除
  6. 又拍拖釣魚 ^-^ 屬於Andy既夏天快到喇.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!~又係拍拖釣魚,我既到啦.........

      刪除
  7. 未到夏天就出動!!!
    玩得開心啲喇!!!

    回覆刪除
  8. 已經很有夏天的氣息了
    很美很綠的樹
    這來這種植物就是油金子

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經感覺到夏天的氣息啦!~遲下成個山頭都係油金子.

      刪除
  9. 魚獲麻麻地,但有得玩都冇所謂啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 近排魚獲真係麻麻地!~但最緊要有玩已經開心架啦!

      刪除
  10. 大小姐有魚上釣,讚好!
    幾次都唔見大佬啵!
    相信你地又快要下水禮啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大小姐一向有運~所以好多時都有魚上釣.
      大佬近排忙學校打球~我已經下水禮啦!

      刪除
  11. 大小姐次次都釣到魚......叻叻

    回覆刪除
  12. 又出動了噃.....呵呵

    E....石崇魚有毒嗎? 咁我在街巿買的,只能買到石狗公嗎?

    以前媽媽話,石崇魚好有益,用來煲湯好飲,佢買的魚個樣又真是似石崇魚喎...

    後來我去街巿買的就是石狗公,好似迷你石斑咁..

    石狗公生命力好強,那次我買了一斤游水的,佢唔肯幫我劏,我未劏過魚,以為魚仔應該好易搞,點知,佢地整極都唔死,拍唔死,放入熱水半死後,我劏左內臟,放入清水洗時,竟然仲游水 >"<

    回覆刪除
  13. 沿途的花草樹木,也愈來愈有夏天氣息了!^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 樹林既花花草草,就係最好証明!夏天來臨了

      刪除
  14. 好玩!這樣的假期,身心暢快。

    回覆刪除
  15. 石九公也不錯架、用來煮湯美味得很呢!

    回覆刪除
  16. 謝謝分享!
    ✿¸.✫¨´`•╬•'*°¸..✿
    (\~~/) (\~~/) (\~~/)
    (='.'=) .(='.'=).(='.'=)
    (")~(").(")~(").(")~(")
    ✿復活節快樂啊!✿

    回覆刪除
  17. 好似幾偏遠喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好方便!35分鐘船程~再行30分鐘就到達釣點!

      刪除
  18. 復活節快樂!今次無大佬份?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家咁話!~大佬近排忙學校打球,啱晒我哋去拍拖.

      刪除
  19. 享受假期, 又釣到魚, 叻叻呀...

    回覆刪除
  20. 石狗公都好肥美!^^

    回覆刪除