2014年10月26日 星期日

南丫島~風采一天遊

27/MAR~星期四
三月分<春天>氣溫回升,陽光初現.

索罟灣碼頭.

陽光樹影.

色彩繽紛~龍舟,曬太陽!


開始行山樂.



















22 則留言:

  1. 樹影!靚呀!
    而且影到很多靚景靚植物,有蘆薈花和蔓陀蘿花呢!
    好豐富呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蘆薈花好少會見到,
      蔓陀蘿花好多地方都有,但有毒的!

      刪除
  2. 我都好似到過索罟灣遊覽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我多數由索罟灣行去榕樹灣,
      到榕樹灣睇下嘢/食下嘢就走人.

      刪除
  3. 嘻嘻,我今日都入左南丫島行呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無去風力發電廠行下,欣賞下風景呀!

      刪除
  4. 南丫島係我最鍾意嘅香港離島,差唔多每次返香港我都會去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 南丫島比較少人到,所以特別寧靜/舒適~

      刪除
  5. 起多幾座大風車更有氣勢

    回覆刪除
    回覆
    1. 一座大風車都夠喇!
      南丫島地標一樣嚟架.

      刪除
  6. 南ㄚ島真是一个很好的消閒玩乐好去處吖 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 少人到,特別寧靜/舒適~去行下吸下新鮮空氣唔錯架.

      刪除
  7. 大風車很有氣勢, 風采發電站以成為南丫島的新地標 !!

    回覆刪除
  8. 我都好鍾意呢個地方gar ~

    回覆刪除
  9. 南丫島依舊風景怡人!

    回覆刪除