2014年10月4日 星期六

半月灣露營(1-2/OCT)



1/OCT~(星期三)國慶日假期.
我哋終於度過了一個漫長又開心既暑假,
新學期又係大佬開始要應付種種考驗既時間!
今年真係要加倍~加倍努力先得啦!
所以今次應該係今年夏天最後一次露營喇!

一到步~ 起好營~即刻去玩水!

 進入10月分,水流開始有變得清澈~
今次影到唔同顏色既珊瑚,相當靚.









圖片係我所見到最大既珊瑚,
起碼有成3米x2米大,相當巨型!





午餐BBQ~又簡單~又快,又野味!

大大粒既新鮮(燒~元貝)~正!
唔覺~唔覺已經黃昏日落!
去碼頭睇下有無魚運先~
大小姐果然釣到條似樣啲既魚做晚餐!

又到開餐時間~
 2/OCT~星期四(重陽節)
一個晴朗的早上!
簡單又豐富時早餐!

 午餐食飽飽~去游水消化下!

 指定動作~跳~跳~跳!
 (細佬~我),一樣跳~跳~跳海呀!

大家唔好睇我泳姿~哈哈!
係睇下又清澈又碧綠既海水,係唔係好靚呢....

陽光樹下的下午!

開始走人~回家!

再見了~半月灣!~不知可時會再來了!

我們的暑假再見了!


大佬勁眼瞓~等我搞下佢先~哈哈!

21 則留言:

  1. 又是愉快的露營玩樂! 此情此景 … 明年再見囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 露營/落雨既日子快完結喇!~夏天快去了!

      刪除
  2. 哈… 坐欄杆上都睡著了!
    以盡興而歸的滿足、與這個暑假說再見吧!明年再來探珊瑚啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大因為佬個晚玩得好夜下,又早起身囉!
      轉眼今年夏天快完結,開發有點不習慣了!~

      刪除
  3. 啲水好清喎,透明到好似空氣咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 最靚既海水,就是4-5月,同立秋打後~超清~感覺好正!

      刪除
  4. 今次影到的珊瑚種類多,大開我的眼界!
    今次BBQ也特別豐富,咭咭咭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為今次水特別清澈~所有影啲珊瑚都特別靚!
      BBQ~OK豐富啦!

      刪除
  5. 應該是你寫今年回憶的時候喇^^

    回覆刪除
  6. 樹下的光芒美得令人讚嘆!

    回覆刪除
  7. 哇,估唔到甘多珊瑚,仲好靚添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲珊瑚真係好靚下,又有唔同顏色!~美!

      刪除
  8. 夏天雖然快將過去, 但唔洗怕, 冬天都一樣可以露營 , 另有風味....

    回覆刪除
    回覆
    1. 轉眼夏天又快完結,!!!
      講真冬天好少去露營囉!~原因好簡單啦..........

      刪除