2014年10月14日 星期二

荔枝莊一天玩樂

14/SEP-星期日
最高氣溫29-33度/是日天晴~白雲高掛.


地點:荔枝莊碼頭

大好晴天~荔枝莊

準備落水玩啦!


今次有新發現:<奶咀海葵>我都係第一次見到!



今日水好清澈,睇珊瑚一流!

有條(八爪魚~仔)係我面前游來游去~幾過引!



今日收獲唔錯~唔錯~滿意!

一袋元貝在大小姐手中!

潛水中發現有兩隻雷公蟹,
比我捉左上岸~影完相~放返落海喇!

超靚白雲高掛!

玩完/收工,去溪澗沖身.

大小姐話,爽呀!

今日超熱,玩完嚟沖下冰水一樣既溪水,
感覺超正~勁爽呀!

不知明果實,有趣!




開始黃昏日落!





24 則留言:

  1. 奶咀珊瑚,哈哈,好有趣,好可愛~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次見到奶咀海葵,相當美呀!

      刪除
  2. 奶咀珊瑚和八爪魚同樣過癮

    回覆刪除
  3. 及時行樂 , 醒 .....
    尾四那張相d雲好似隻動物 !!

    回覆刪除
  4. 奶咀葵好可愛!以前我家養過,現在少見囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 奶咀葵,鹽水熱帶魚好難養喎!~一定要好有心機先得啦!~

      刪除
  5. 我都係第一次見到,多謝分享呀!
    的雲好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳欣賞就真啦!
      ~靚靚白雲~高高掛~

      刪除
  6. 好多收獲喎,其實依家落水會唔會有啲涷?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都開始凍,不果又無時間去玩水,要留待明年夏天了!!!

      刪除
  7. 奶咀海葵,新奇又可愛!

    回覆刪除
  8. 很美麗的海葵!
    但大小姐出水芙蓉就更靚呀!^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 奶咀海葵,第一次見到/難得!
      多謝妳欣賞就真啦!

      刪除
  9. 你溪澗沖身嗰張好似浸緊溫泉咁。
    現場係咪都幾多人泳裝 look 行嚟行去架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 溪澗水,好似冰水一樣冰涼~正!
      咁郊外地方,重係游水既好地方,有泳裝 look行嚟行去都好正常囉!~夏天嗎...

      刪除
  10. 奶咀珊瑚好得意呀!^~^

    回覆刪除