2014年11月4日 星期二

我的結水禮在~灣仔露營!

1-2NOV~2014
天氣開始轉涼,太陽熱力開始減退,水溫乃變凍.
夏天快結束!又要同夏天講聲再見了!
所以我哋三隻爛玩精要作最後一次露營+結水禮了!
 天氣都唔錯,有陽光.
 大佬幫手起好營,瞓下/休閒下先.
 大小姐已經準備好午餐,起身就已經有得食喇!
 落水玩啦!~啲水真係開始有少少凍喎!
但係唔理咁多囉!~凍未凍囉!~
 大佬個樣話比我聽,好凍喎!~冰水一樣喎!
 冰水一樣,但係都玩左成個鐘,OK啦!~
 收獲____少少地囉!
 因為開始日短夜長,好快已經黃昏日落.
 又開始準備晚餐!
 主菜:我哋至愛<羊架>
 蒜蓉包~咖哩雞~意粉~沙律
 我哋開餐囉!
 一樣要睇我哋至愛RUNNING MAN餸飯!
 2nov星期日早上煮早餐.
 又簡單,又豐富既早餐完成.

 早餐後去釣魚,但食白果!
 收營/食午飯.走人.

 最後的下水禮完結啦!~夏天再見啦!~明年見啦!

28 則留言:

  1. 三隻帶子啱啱好!暫停潛水改行山喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 入冬水流開始急,好難揾到帶子,要等明年(夏)了!

      刪除
  2. 好快夏天又到gar喇~hahaha

    回覆刪除
  3. 連醬料都咁多款,大小姐真係好貼心
    跟著你真係唔怕無好野食^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 食更係要齊醬料先好食,有大小姐係到,唔晒擔心無好野食.

      刪除
  4. 回覆
    1. 開始入冬~其實已經人露營,因為無得落水玩囉!

      刪除
  5. 見到你哋d相都感染到開心呀 , 三個爛玩精真啱key .....

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~多謝妳長期欣賞呀!~明年(夏)繼續精彩比大家睇!

      刪除
  6. 我今日都仲見有人游水呀,或者可以玩多陣 ;)

    回覆刪除
  7. 個營新買架?好似未見過,邊到買?要幾多銀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係(LUXE),用第二次,幾好用,露營用品店買/$1400到.

      刪除
  8. 好齊全的露營、煮食裝備, 好像帶了個厨房出街咁!
    水轉涼了, 在入冬前好好享受囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 樣樣齊全,但攞得幾辛苦下架!
      已經入冬了!~只能回憶了!~(夏)

      刪除
  9. 過左十月D水冰好多,次次見你地露營食既野都好豐富!

    回覆刪除
    回覆
    1. 十月啲水開始凍,但係都可以游下水,十一月就唔得喇!
      辛苦(玩)來自在食~嗎!~哈哈!

      刪除
  10. 結水代表明年再重投火熱艷陽與深藍海水!^^

    回覆刪除
  11. D羊架好正呀!^0^

    回覆刪除
  12. 我哋最鍾意食羊架.好味!~正~

    回覆刪除