2014年6月17日 星期二

我在長洲的日子(一)

14/JUN~星期六
我哋經過三個星期努力+辛苦終於完成(大佬/考試)啦!
係坐監生活日子裡~好渴出去吸下新鮮既空氣/感受自己既氣息!~希望係我哋努力下大佬會有更加好成績喇!
今年夏天第一個真正節目就係去長洲玩兩曰一夜~輕鬆下先得.~我哋出發啦!

一到步第一時間去買定大量飲品返酒店!



成年未見過(長洲東灣)喇.



休息下~先再去游水.

我哋既心聲!

一,二,三,我哋跳海啦!

搞嘢的大佬.

浮游在海中~舒服!

沖呀!~返酒店嘆冷氣.

哈哈~大小姐/大佬好搞笑!

靚靚~窗畫

食下午茶~今次嚟間餐廳品質唔錯.

見食唔飽!再去食甜品.

買家啲食街頭小食返酒店一路食~一路睇球.

有趣既小飾物店.

長洲白色魚旦點可以唔食呀!


嘆下世界先!

熱鬧既東灣

美麗黃昏日落~在東灣



23:00開始夜市,
好多人都等嚟個時間出動去買宵夜食.


我哋一袋二袋返酒店開餐+睇球,正!

開支果汁慶祝下考完試!


一枱都係~~~



一路開餐~一路睇球.........爽呀!

揾周公前~再欣賞夜晚東灣既景色.

33 則留言:

  1. 開心家庭,继續歡樂啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒!~要好好享受這個熱鬧既夏天!

      刪除
  2. 祝福你們一家幸福快樂!!^=^

    回覆刪除
  3. 咁快就開始放暑假真開心 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 考完試~更係要去玩下/輕鬆下喇!~哈哈!

      刪除
  4. 個個家長都忙陪考呀~~~
    大佬好似瘦左喎

    回覆刪除
  5. 我鍾意你們一家一齊放監張相,下次預埋肥貓貓一齊影張啦!哈哈…

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐監既日子真係好辛苦架!~難得終於放監!~~心聲嚟架.....肥貓貓係屋企好食/好住嘆世界架.

      刪除
  6. 大佬高咗又瘦左喎!呢間酒店吃過午餐,唔好食!放監張相好Q呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 瘦啲~未有型啲囉!~哈哈.
      酒店早餐就幾唔錯!~正!
      放監張~我哋心聲嚟架.......

      刪除
  7. 呵呵的確好開心噃~~放監~~~
    酒店是邊間呢請問

    回覆刪除
    回覆
    1. 放監既日子感覺十分好~感受既氣息!~正.
      長洲~華威酒店.

      刪除
    2. 原來是華威....都幾靚噃個景,我地每次想去長洲book華威,唔係好貴,就是無房,咁多年都未去過....

      刪除
  8. 度假心情渴望已久,盡情歡樂!

    回覆刪除
  9. 點解等到十一點,唔通呢個時候特別多嘢食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為十一點後宵夜先開~又多人,又熱鬧架!

      刪除
  10. 嘩, 睇見你哋玩連我都開心埋一份.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋出左名~最叻就係玩~多謝妳欣賞就真喇!~BETTY.

      刪除
    2. 住一晚華威要幾多錢房租 ?

      刪除
  11. 好攪笑呀放監啦^_^長洲真係越夜越多美食﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡直係我哋心聲喇!~感受自由既氣息!~正呀!
      直情越夜越熱鬧架!

      刪除
  12. 我都很多年無去長洲了,好像多了很多人呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為假期+世界杯開囉!~特別熱鬧.有時間去行下長洲山徑~風景唔錯架.

      刪除
  13. 夜晚東灣又有不一樣的寧靜

    回覆刪除
  14. 睇相都好鬼開心,有份去咁

    回覆刪除
  15. 真羨慕你們一家成日去遊玩。

    回覆刪除
  16. 長洲酒店貴唔貴呀?? 宵夜夜市好勁呀~ 真係想入去住番晚, 差不多廿年冇係長洲過夜啦

    回覆刪除