2014年5月29日 星期四

半月灣~半天遊!

25/MAY~星期日

今日受唔住朋友既引誘,我哋偷偷地去半月灣玩左半日.

~~~~哈哈!

一早食個靚靚早餐先出發!
                                          AM9:30已經係坐船去半月灣.

遠望係橋咀島~沙洲.

第一次見咁大咁豪華既郵艇!
好似海上皇宮一樣呀!

20分鐘船程就到達半月灣.

我哋出發去玩啦!

大家有無留意,手攞住兩枝好長既嘢呀!


就係我今年夏天既新玩具~<魚叉>

今次裝備充足,一定唔會再受傷!~出發去揾食喇!


初夏之珊瑚



當然無東平洲&海下灣又大~又靚喇!


今日海產收獲都唔錯!

(細佬~我)初試用魚叉都叉到條魚尾,
都OK啦!~下次要條
叉大魚先得!

今日天色相當靚,吸引我偷偷地嚟玩半日既原因之一.

簡單既午餐!

冰凍西瓜

陽光照耀的一天

熱鬧的沙灘

美麗的半月灣,同四月時嚟感覺好大分別!


下午2:30分走人~返屋企同大佬溫書!




好開心!~藍天白雲出來了!

26 則留言:

  1. 用魚叉易啲定釣易啲?
    好好天氣~~~半月灣雖然要搭船去但原來都幾多人喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚叉感覺幾好玩,~(易)就要睇你是否手快先得囉!
      熱辣辣夏天來臨了~天氣開始好轉啦!~夏天到處都多人喇.

      刪除
  2. 豪華郵艇真係好靚仔呀!
    收獲有海膽喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次見到,今次收獲叫ok喇!

      刪除
  3. 下水了!你們心情一定跟西瓜一樣「爽」晒!哈哈…

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!~我下水了!~熱力~汗水~涼風,一一感覺到喇!~我愛夏天呀!

      刪除
  4. 但係........你大部份收獲都义唔入架喎 @@

    回覆刪除
  5. 嘩, 好多人呀 , 塞滿半月灣 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天一到,到處都多人,半月灣 都唔例外喇!

      刪除
  6. 半日浮生樂享半月灣,不錯喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為要同大佬溫書,所以未玩得半日囉!

      刪除
  7. 端午節快樂.LAU ANDY..午安..藍天白雲很美...

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家快樂!~kitty.........藍天白雲出來了!

      刪除
  8. 見到你blog頂張相, 真係好想即係跳落水啊!!

    回覆刪除
  9. 可唔可以講吓半月灣點樣去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 坐車入西貢,再到碼頭坐街渡去半月灣就可以喇!~

      刪除
  10. 海底珊瑚好靚,好大收獲,條魚會即刻煮來吃嗎?你真係如錫大佬喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 海底珊瑚世界是多麼美的,條魚攞返屋企加餸~如錫大佬應該的.

      刪除
  11. 親親大自然+親子行動, 好爸爸啊! 謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一家都愛大自然~大自然成長的小朋友是多麼快樂的.

      刪除