2014年6月25日 星期三

我在長洲的日子(二)

15-JUN~星期日
今早瞓醒已經9點鐘左右,望出東灣一個下雨的早上!
冷清清的街上人不多,希望打後時間天氣會好轉!

今早最開心既事,就係酒店既豐富早餐喇!

嘩!~睇嚟味道應該唔錯!

我哋開餐喇!


大家都好滿意酒店早餐.

望住個海嘆早餐~感覺相當舒適

有隻小麻雀飛入嚟揾嘢食.

早餐後~休息下~睇下世界盃.

直昇機台就係酒店隔離~可以好近距離睇到直昇機升降.

到中午時間天氣開始好轉喇!~開心晒喇!

下午節目:踩單車


天氣熱食番件波羅冰-簡直透心涼.

下午茶時間,都係小食為主

玩到下午5點鐘到,去酒店攞番啲背囊走人.

踩呀!~踩~踩去交車喇!



路過見到有個燕子巢,有燕子BB呱呱叫,
一定等緊
媽媽攞嘢返嚟食喇!

簡簡單單的~父親節晚餐~

飲杯~大家身體健康

相信好快又會再嚟玩~KAKAKA~

((悠長的夏天再多也不會厭倦~歡樂記憶由長洲這一刻開始........<海岸-夏>))

27 則留言:

  1. 燕子巢D燕子仔,餓到呱呱叫!哈哈…

    回覆刪除
  2. 早餐正~ 亞囝明顯瘦o左喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 早餐真係超正!~貴貴都感覺好底~哈哈.
      亞囝明顯瘦~~多謝妳.

      刪除
  3. 我都想去住吓 , 住一晚華威要幾多錢房租 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 假期都比較貴少少!~要$1300左右/平日就平$100-200都,/
      如果多一兩個人去就化算啲!~要早BOOK房架!

      刪除
    2. 資料好有用 , 唔該晒 .....

      刪除
  4. HIHI~~我係@小抽@呀。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎~歡迎~非常歡迎妳來探我呀!~(小抽),
      夏天又來臨喇!~玩樂時間又到喇!~哈哈!

      刪除
  5. 你個BLOG 比FACEBOOK 詳盡D! ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為......FB我唔多識玩囉!~BLOG就比較容易好多囉!~有時間就嚟探下囉!~有如事都可以問下我架!~唔好客氣呀!

      刪除
  6. 望海嘆早餐, 好識享受人生!!

    回覆刪除
  7. 在酒店房間露台嘆早餐感覺超正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早餐又好味道/風景又靚~真係超正感覺!~

      刪除