2014年6月30日 星期一

貝澳露營(一)

28/JUN~星期六
貝澳營地,都有一段長時間無嚟玩喇!
現正好夏天時間,嚟游下水/掘下蜆/玩下都係唔錯既地方!
但最重要都係想見下啲老友~相聚一下.

去到貝澳已經係下午時間2:00,
要快快手起營先得喇!

一個鐘左右起完營,已經叫做快囉!

辛苦完~食番少少嘢先出去玩.

今日個營地都叫做多人,

今日陽光正好~雲彩滿天!

今日啱啱好係水退時間:正去掘蜆.

睇見大佬啲表情就知道今日都幾熱下,
不果我哋鐘意熱既感覺~哈哈!

大佬一落水就已經掘到一隻(沙白),

所以個樣好鬼得戚!!!

大小姐都開始有收獲喇.

簡直開心樂滿天!

睇下大佬手攞住啲(沙白)都幾大隻下架.

好快又到黃昏日落.



我哋收工喇!

大小姐開始煮飯食喇,


今晚點解咁多餸!

因為好友相聚囉!

瞓覺前,見到隻靚靚小昆蟲係地下.

21 則留言:

  1. 嘩~~~好熱鬧喎!!次次都咁好餸,大小姐真係好掂呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係全部我煮, 有D係我的朋友煮~係佢地好掂先真~

      刪除
  2. 連咖哩都有,真的佩服大小姐呀!

    回覆刪除
  3. 竟然掘到咁多大蜆既,我試過成日只掘到一隻 @@

    回覆刪除
    回覆
    1. 都叫做唔錯!~如果有多啲時間重可以掘得多啲!

      刪除
  4. 好犀利呀可以煮出咁多味餸

    回覆刪除
  5. 夏日活動開始活躍了! 露營,對於我來說是陳年久遠之事了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係精彩既夏天活動開始喇!~~ 露營超好玩/但攞嘢就攞得辛苦少少喇.

      刪除
  6. 入營都可以咁好餸嘅!大小姐好嘢呀!掌聲!拍拍拍!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大小姐煮嘢食簡單100分架.想肚餓都唔難囉!

      刪除
  7. 嘩﹗你原來識blog友Grace ^_^佢好掂架,每次露營好似將整個廚房搬去,食物款式非常之多﹗

    回覆刪除
  8. 真係好好餸喎 , 加多雙筷得唔得呀 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好友相聚~未特別好餸啲囉!~加多雙OK喎!~哈哈,

      刪除
  9. 請問呢個營地有冇地方沖涼 / 沖身?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有廁所/沖身+士多,但假期就比較多人.

      刪除