2014年5月23日 星期五

石澳~釣魚樂

5.1假期天~
近近地去石澳行下釣下魚,舒舒適適玩一日.
今日天色灰灰暗暗,但係都幾多人嚟游水~吹下海風!

一種親切的感覺

正吐著清新撲鼻的香氣


石澳最啱睇浪既位置.






遠望沙灘開始多人啦!

我哋行嚟呢到;目的只有一個~(釣魚!)


太大浪既關係~比浪打到一身都濕晒!


最後釣到兩條魚毛~影完相後放生佢哋!

食餓餓~去開餐~後走人.

我哋已經提早4:00走人,但係已經超長人龍出現!

24 則留言:

  1. 漂亮的花!開心的你!
    又星期日喇,去那玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大佬將要考試~要溫習呀!~又開始坐監的日子喇!
      所以都係POST之前啲遊記呀!!!~~~~~~~~想哭!

      刪除
    2. 嘻嘻...日子過得好快,好快就可以玩啦 ^^

      刪除
  2. 進來看看有收獲沒有!
    一向覺得石澳幾靚、去看看浪也不錯!啊、又要倍大佬閉關溫習了!
    可憐呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 少少收獲!~石澳風景靚~有得游水,唔錯架!
      (坐監既生活不好過呀!~快啲放我出去玩呀!!!!!!!!!!!!!!!)

      刪除
  3. 回覆
    1. 無錯~又刑我既季節,一定要玩餐飽先得.

      刪除
  4. 通常假日都係超級排長龍@@~~~~

    回覆刪除
  5. 灰灰暗暗的天色都幾好,唔怕曬親,防曬都慳不少!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早排天色日日都灰灰暗暗,好在近幾日開始天宮好轉.太陽出來了!

      刪除
  6. 石澳環境不錯,但住在九龍的覺得太遠了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係呀!坐地鐵去筲箕灣,,再搭9號巴士去石澳總站!好方便喎!

      刪除
    2. 以前去石澳是以這路線去的。
      現在有人駕車才會去,沿路景色很美,尤其夏天的藍天碧海 …

      刪除
  7. 夏天真的來了 , 喜歡海邊的Andy , 有排玩lu.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天的味道!~來了.~~我開心呀!~BETTY.

      刪除
  8. 放生,等於積福!

    回覆刪除
  9. 見到西多士流晒口水呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 西多士,我都好耐先食一次,所以特別好味道!

      刪除
  10. 石澳環境不錯, 我好耐冇去囉, 夏天活動多多呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 石澳風景唔錯,夏天特別熱鬧架,去行下喇!

      刪除
  11. 石澳風景美麗,就是閒逛也有樂趣。

    回覆刪除