2014年3月2日 星期日

平民豪宅~<華富邨>

我家電腦經一星期有多既時間:終於維修好喇!~我出現啦!
呢幾個星期六/日都同大佬(堆頭苦幹)地溫習/應付考試!
~所以我哋冇出動去玩!~
咁就POST啲好少有機會比大家睇既相啦!

華富邨建會於一九六三年,整個邨的工程總其分了五期進行,
一九六八年九月二十七日,當時的香港總督戴麟趾爵士主持 華富邨的開邨典禮! 係最著名的<平民豪宅~共公屋邨>.
華富邨的環境優美,空氣清新,中央走廊式大廈/露台相連式/
背山面海/好大空間感.




































下一編:(至愛收藏品)


29 則留言:

  1. 平時你都是貼海岸的風景照, 令次干有的貼屋村相, 角度都影得很好! ^^
    華富村是否領滙旗下的 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為同大佬(堆頭苦幹)溫習/應付考試嗎!~我哋冇去玩呀!
      華富村是領滙旗下的!~風景幾靚呢.

      刪除
  2. 這裡經過報導,更令人知道面海環境的屋戶與豪宅無分別呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡直係富貴屋邨一樣啦!~我都想去住呀!

      刪除
  3. 空氣清新,祝大佬考試成功,加油呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~stella,支持!~大佬一定考試成功的,

      刪除
  4. 平民都住豪宅,所以香港樓價就貴成咁!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去到華富邨!~感覺身處豪宅一樣,日日望住海景幾正呀!

      刪除
  5. 華富村超正啦 , 部份向海的單位 , 個景仲靚過豪宅 ....

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡直同豪宅一樣!~又面對南丫島風景一流!

      刪除
  6. N年前探朋友曾經光顧華富餐廳、今次再見到它才想起很久沒有探望老朋友了!謝謝分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記載個日都有去華富餐廳食飯,啲嘢都唔錯,有時間未去行下又好,睇下風景都好架。

      刪除
  7. 我記得東華籌款......次次最多都是華富村^^
    聽就聽得多,一次都未去過

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!~無錯!~東華籌款華富村一定有在份十名中。出左名喇。

      刪除
  8. 華富村有許多富户住呀 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定有!~背山面海喎~已經同豪宅一樣喇。

      刪除
  9. 嘻嘻,華富村有好多富戶住係到^_^個兩間冰室睇落都好耐,好有懷舊FEEL,吾知食物好吃嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 背山面海既華富村,風景確實一流,風水又正!~我都想去住呀!
      其中一間冰室食過飯,味道唔錯!

      刪除
  10. 華富邨是超級公屋豪宅,在七十年代名聞遐爾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!~無錯!~,超級公屋豪宅,我都想去住呀!

      刪除
  11. 華富村以前 Sky 細個時^^都會去這裡同" 亚姨 " 拜年架 ~
    所以都有些不少快樂回憶的~

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終都係舊屋邨,都有一流情懷感覺,快樂回憶的。

      刪除
  12. 潔潔未去過華富村,景觀好靚wor!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時間未去行下,睇下風景~食下嘢囉!~幾正架。

      刪除
  13. 好似仲好新淨就要拆了?

    回覆刪除
  14. 我出來社會第二份工作,便是在華富村的圖書館做.都在哪做了差不多一年才離開.

    回覆刪除