2014年3月7日 星期五

我的情懷收藏品~汽水樽

點滴情懷~汽水樽

呢啲汽水樽都係我多年嚟有收集的,
有啲係自少屋企保全的,有啲係郊外無意中執到的,
有一啲比較特別,又好珍貴既就係街買的,
好似屈臣氏~30-60年代就係街買喇!


1996年奧運會



(一公升~可樂樽),大家記唔記呀!

六個唔同款既(七喜家族~成員),大家見過未呀!



七喜-手榴彈

係唔係幾似~(手榴彈)

<百事可樂>

屈臣氏~汽水樽

(30年代) 屈臣氏~汽水樽,
呢個接近可以追溯至清末民初年代後期之一,
最直錢又好少搵到.

屈臣氏汽水-60年代



細心望下樽底,有十字星圖案架!~特別嗎!

屈臣氏-檸檬水

(綠宝汽水)


綠宝-檸柑水


维他汽水

维他汽水-手榴彈

美年達汽水

亞洲汽水

新奇時汽水

(百合-紅豆冰)
有冇留意樽面印有<食時請搖勻>字眼!

TEEM~汽水樽



可樂~75週年

聖誕節可樂

2003年澳門大賽車

Ocean Park20週年



今個週末天正是我哋放監日,會出番活動比大家睇!

41 則留言:

  1. 大開眼界!紅豆冰是否真的有紅豆,味道如何?30年代,汽水叫什麼名字?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳欣賞先真啦!
      ~紅豆冰真係有紅豆架!~我點會飲過呀!~我似50,60咩!~KAKAKA!

      刪除
  2. 哇哇哇........30年代都有,好勁呀)))))可能屈臣氏都想各向你回購呀~~~
    咁多唔開封都無變,真係仔保存得好好喎!!
    綠寶我有印象~嘿*

    回覆刪除
    回覆
    1. 晒物講!~
      30年代屈臣氏汽水樽~係摩羅街用一個比較OK價錢買的,如果宜加可能要4,5倍價錢先得啦!~~~記得(綠寶)係郊外地方執的.

      刪除
  3. 這批汽水樽認真懷舊、有些在下也未見過的。精彩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡直有種情懷的感覺!~摩羅街都有好多舊汽水樽架,不果價錢唔平囉!

      刪除
  4. 回覆
    1. 都叫做一種特別/情懷既搜集兴趣!~多謝妳欣賞

      刪除
  5. 好多款特別版都未見過喎 !!
    有d樽入面還有汽水 , 嘻嘻, 一起收藏 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. d樽入面還有汽水~咁未原汁原味囉!直錢好多架!

      刪除
  6. 午安 星期天愉快...平安
    大開眼界...謝謝分享........

    回覆刪除
  7. 七喜手榴彈仍然保留至今..犀利 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為個樣似~所以當時比人叫做手榴彈!

      刪除
  8. 你個盤汽水樽好似係士多攞的一樣^_^真係大開眼界,有咁多不同牌子的汽水欂,我有位朋友仔,只喜歡可口可幾,家裏有無數無數的可樂罐,無論是櫃內,櫃頂,都有可樂罐的踪影﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 汽水盤係同士多買的,~我其實最主要收集可樂產品,有玩具,用品,電器等等,不能盡錄啦!~多謝妳欣賞!

      刪除
  9. 嘩,收藏數量真係唔講得小

    回覆刪除
  10. 很珍貴!(百合-紅豆冰)我試過呀!塑膠汽水箱之前是木板汽水箱呢!因為我家是前舖後居的士多店呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 百合-紅豆冰~妳試過呀!~相信應該幾好味道喇!~見過有木板汽水箱,但係超貴囉!~
      我大小姐屋企一樣係前舖後居開的士多的.

      刪除
  11. 昨天在深圳一間超市買大型裝汽水送一小型膠樽可樂一支,很可愛的,但我只欣賞而已!

    回覆刪除
  12. 嘩, 犀利, 你收藏樽既數量真係唔講得小噃, 我一年都飲唔到兩支汽水呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係多年來收藏的,有啲都比較珍貴!~好似(30年代) 屈臣氏~汽水樽就是喇!

      刪除
  13. 好多都未見過,果然係汽水樽珍藏家

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔係藏家,只係自己既喜好囉!~多謝你欣賞!

      刪除
  14. 記得以前有隻汽水叫沙士, 不知你見過未?

    回覆刪除
  15. 勁呀.我反而喜歡.儲硬幣.卡.文具.但都唔值錢.

    回覆刪除
  16. 想請問那個紅色可好箱可以係邊到買呀?

    回覆刪除
  17. 我叫Michelle! 想請問有沒有六十年代玻璃瓶的益力多可以買到?
    感謝!!!

    回覆刪除
  18. 你好 你會否有興趣收藏更多的可樂樽? 我現有超過90多支, 有興趣可電郵給我看看相片!chonglaisiu@gmail.com

    回覆刪除