2014年2月21日 星期五

黃泥涌水塘徑~9/FEB

9/Feb~星期日....<黃泥涌水塘徑>
天氣:早上清涼~有微雨~有霧~能見度較低/氣溫11度~16度.

一早起身望出窗口天陰陰/落緊毛毛雨/又凍,真係唔多想起身,
不果貪玩性格既我哋,點會就咁浪費左星期日呢...
所以一於起身出發去行下山,吸引新鮮既空氣!

呢間古舊建築物~她似係<舊水務處宿舍>

大家睇下當日~大霧到仙境一樣呀!

話咁快已經到達<黃泥涌水塘>喇!

公園裡有水上單車租用~有腳骨力可以玩下!

幾開心,一啲都唔受天氣影響,哈哈!



1899年,大家想像到有幾耐歷史!

新增說明文字

HAHAHA!~我哋出發喇!


進入(紫羅蘭山徑)

睇到啲霧一路向上飄下~飄下~!...幾過引喎!


睇下啲樹葉~點點露珠!

紫羅蘭山徑沿途路有好多吊鐘花.



穿過少少樹林仔!


慢慢行/玩下/影下相,一個鐘就見到去淺水灣喇.

再行~~~




行行下又見到比較近啲既淺水灣喇!

如果天氣好,有太陽~相信風景更加一流!



今日最主要係:大小姐話想去赤柱飲下茶/買下嘢.
所以就唔係行足全程,
行到去分叉路就落樓梯行人喇!

呢段路都有少少危險!


行返落馬路喇!

睇赤柱大街幾熱鬧.


大小姐有街行~有舞獅睇,幾開心!

35 則留言:

  1. 黃泥涌水塘係我兒時常到嘅地方,以前喺果度可以捉魚仔同野餐架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嘩!~咁幾好喎!~風景又靚,一定有唔少童年回憶喇!

      刪除
  2. 香港風景真係好靚呀!我都鐘意睇醒獅呀!的鑼鼓聲帶出熱鬧喜慶氣氛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃泥涌水塘,我都係第一次行,風景靚,又唔辛苦!~赤柱都幾有新年氣氛架.

      刪除
  3. 咦,呢度行山徑風景唔錯喎.

    回覆刪除
  4. 桃紅色的醒獅,如在元宵情人節那日一定多利是!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎!~話時話真係好少見到桃紅色醒獅喎!~

      刪除
  5. 紫羅蘭山出赤柱這段路未行過;好有冒險精神‧生活愉快。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本應念住(紫羅蘭山行去赤柱),因為大小姐話想去赤柱飲下茶/行街街,下次一定行足全程!

      刪除
  6. 紫羅蘭山我都行過呀 , 不過我哋上埋孖崗山, 行到腳仔軟 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知道黃泥涌水塘有幾條路線,不果大小姐話想去赤柱行街街/飲茶茶!~為有下次再行過去

      刪除
  7. 赤柱大街也有舞獅睇...幾好喎 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 古唔到赤柱都幾有新年氣氛!~唔錯..

      刪除
  8. 有段路都幾崎嶇濕滑,真係要小心!

    回覆刪除
    回覆
    1. THANK!~有心~我哋貪玩~不果都會注意安全.

      刪除
  9. 你行個段有少少危險的路我未行過,我通常行正路^_^是行引水道到赤柱﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 有危險先好玩!~哈哈!
      今次唔夠時間行,下次先行去赤柱!

      刪除
  10. 係大霧天行山, 到所有 o野都好浪漫呀!

    回覆刪除
  11. 在你們爛玩之下,落雨也變成另一趣味了!^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得好!~啱聽都極!~~~~夏天快來臨就好喇.

      刪除
  12. 好彩你地夠爛玩我先可以睇多好多嘢^^

    回覆刪除
  13. 一家人喺一齊,霧?洗乜驚wor?Andy,你話係唔係?

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得無錯!~潔潔!~有得玩就唔洗乜驚呀!

      刪除
  14. 現在又是吊鐘花開的時候!

    回覆刪除
    回覆
    1. 郊外好多地方都有吊鐘花,又多,又靚!

      刪除
  15. 昨天天氣也是很大霧,但有詩意呢!那吊鐘花拍得很美

    回覆刪除
    回覆
    1. 近排都好大霧!~但一啲都無影響行山既樂趣!

      刪除
  16. 原來紫羅蘭山徑在黃泥涌水塘山徑,許多網友到這影吊鐘花。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都第一次行羅蘭山徑,風景都唔錯,又有吊鐘花,

      刪除
  17. 天氣麻麻地 >.< 行山時几掃庆啫 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 近排天氣真係麻麻地!~希望太陽快出來就好喇.

      刪除
  18. 我上次行紫羅蘭山徑後轉上孖崗山, 嗰條"天國的階梯"行到我想死!!!

    回覆刪除