2014年3月16日 星期日

二人行山樂滿天!

今日一樣的<黃泥涌水塘徑>,
大佬要返學;只有我同大小姐同行.



哈哈!~今日得我哋兩個行,輕鬆又自在.

開始向淺水灣坳出發!



今日有些少陽光出現,感覺又溫暖~又清爽.





到達淺水灣位置.


深入樹林中.

初生的松果!


郊外遊~感覺相當興奮!

到達分叉路~向大潭水塘方向!




沿赤柱西引水道前進!


午餐時間:食包包先.

引水道開始縮小!



不知小山.

係樓梯位置行落山.


到達巴士站,等車落赤柱飲~TEA.



輕輕鬆鬆又一日囉!


37 則留言:

  1. 是松的花,你影得好靚呀!^ ^

    回覆刪除
  2. 令我想起細路時我也很喜歡執松果。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎!~經妳一提,我記得細個時都執過松果喎!

      刪除
  3. 好一句二人行山樂滿天! 感覺很幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 耐唔耐兩個去行下/輕鬆下,感覺唔錯.多謝~STELLA ,

      刪除
  4. 回覆
    1. 其實係好安全,驚險我哋一樣試行過架.

      刪除
  5. 我去了大潭水塘行山徑,由黃泥涌峽道起步 … 大上大落!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想行大潭水塘,不果大小姐想去飲TEA,為有下次再行過.

      刪除
  6. 嘩..! 無人行 ga- 你哋唔怕咩 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係架.當日路徑上上落落都幾多人架.是安全的.

      刪除
  7. 條路好似好難行啊!但浪漫!

    回覆刪除
  8. 好在你同大小姐無畏高!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!有我係到,大小姐無有怕,~~~哈哈!

      刪除
  9. 好小見大少爺唔一齊去個喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為大少爺要返學校~未得我哋兩個囉!

      刪除
  10. 好少人行咁嘅!^^

    回覆刪除
  11. 二人拍拖行山梗係爽喇 , 行邊度都一樣開心 , 好羨慕啊 !!

    回覆刪除
  12. 這裡在下也行過、不過是N年前。從圖片看路還是一樣、但遠處多了此新廈。謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢條路徑好行,風景又靚,一啲都唔辛苦!~唔錯.

      刪除
  13. 拍拖行山,健康又溫馨!

    回覆刪除
  14. Andy: 記得你去過開平海倫堡渡假酒店, 但我找不到那篇文章呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. jojo~請去以下網址參觀!
      http://blog.xuite.net/sandywaisang/hkblog/178142669

      刪除
  15. 輕鬆假期,行山有益身心,正呀!

    回覆刪除
  16. 我剛行完,有重遊舊地的感覺!^0^

    回覆刪除