2014年1月6日 星期一

東霸遊~(釣魚編)

5/JAN~星期日.
一早同Friends去到大網仔士多食早餐.

士多養既貓貓~一家大細瞓覺覺豬!

簡單早餐~但係就貴左少少!

早餐後坐<的的>到達東霸(AM 11:30)

咁早已經見到好多人入左嚟,
行下/影下相'相當熱鬧!

我哋先要爬過鐵絲網!


睇落好似有啲危險,
但係我就覺得幾好玩啦!~KAKAKA!

爬上樓梯,

原著天然石級行上去.

睇下(大小姐)身後東霸風景幾壯觀.

我就話興奮都飛起啦!

再行落去今日我哋既釣魚地點!

睇下:風景都好靚下架.


大浪~勁大浪!

大佬話:天然石椅坐下先.

又大風~又大浪.
呢兩位人兄坐咁近海邊就危險左少少啦!

開始揾食!

大佬就自得其樂~攀下石,睇下風景呀!



其實每次到海邊釣魚感覺都好興奮
睇我哋就知道啦!



第一次嚟東霸釣魚~大小姐都話好新奇,又好玩.

我就釣到條(大雞泡).

大小姐就釣到啲魚毛.


呢個季節,又凍,又大風都好難有大魚上釣,
都係走人囉!

不果大小姐就話:唔緊要呀!~無魚釣,嚟睇下風景都唔錯喎!

27 則留言:

  1. 原來要要爬過鐵絲網!難怪東霸角度與別不同!讚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都係第一次爬過鐵絲網去個邊釣魚,無魚釣~但係風景就好靚啦.

      刪除
  2. 3只肥貓堆在一起,好搞笑。 ^0^

    回覆刪除
  3. 你地甘爬落去好危險哦!大風大浪應該都無魚釣.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋已經長時間爛玩訓練~係無問題喎!..........睇風景都唔錯啦!

      刪除
  4. 靚就靚啦,驚險的,心血少的唔得喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 東霸一向風景勁靚!~睇落幾危險,其實小心啲行係無問題的.

      刪除
  5. 要爬鐵絲網?係唔係禁區?你哋偷渡?哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係禁區的.不果為左玩~犯法都要囉!~哈哈.

      刪除
  6. 好似幾好玩 , d 搥仔都好壯觀 , 但係有d危險喎 !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時有啲刺激既地方玩下都唔錯!..但係我哋都注意安全的.

      刪除
  7. 回覆
    1. 一來未試過去釣魚~二來睇下風景都唔錯啦.

      刪除
  8. 你地好似行o左去花山個邊呢~~~~ 風景好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓!~原本叫做(花山)呀!~~~風景簡直勁靚呀!

      刪除
  9. 點解要爬過鐵絲網...?
    條雞泡魚點處理 ???

    回覆刪除
    回覆
    1. 果為左玩~辛苦少少都要架!~雞泡魚無生左佢囉!

      刪除
  10. 看你們釣魚就認真夠晒刺激喇!既得雞泡魚又得(類似)石九公、雖然小小哋、總算有以獲吖嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋一向都好認真咁去刺激既地方玩~但會注意安全的.......雞泡魚+石九公,最後放生左佢哋!

      刪除
  11. 風景好靚呀!
    不過...路程睇落...覺得真係幾危險 o下喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. ~東霸一向風景勁靚!~
      睇落幾危險~只要注意安全就無問題的.

      刪除
  12. 點解要爬鐵絲網?你們一家人真係藝高人膽大呀!

    回覆刪除
  13. 大佬坐在崖邊一啲都唔驚真勁@@

    回覆刪除
  14. 風景真係一流,好有霸氣......話時話我都好耐無去過萬而果邊

    回覆刪除
  15. 著名風景區.....
    加吊魚.....好玩喎!

    回覆刪除