2014年1月20日 星期一

再戰<舂坎角>

19/Jan~星期日
經過上星期嚟過舂坎角後,感覺風景靚,又有啲魚釣下,
所以今日再次嚟多次,睇下有無大收獲先.

<大潭水塘堤壩路>


話咁快已經嚟到舂坎角路段.

行行發現樹止有一個球形物體~原本係蟻巢

到啦~到啦~

(大小姐)話要影張相先.
但係就話快快開工釣魚好過喇!



已到達釣位!

大小姐果然好手氣~一到步就有魚止釣!~叻!

一樣大大的浪花


午飯時間到!
今次我哋早有準備~帶齊煮食爐嚟開餐!

<公仔麵/壽司>

我哋開餐囉!


我一向覺得係大自然環境下
食嘢都特別開胃啲,又開心啲.感覺好正呀!

食飽飽後又開工.

不果釣到啲都係魚毛呀!
無物大魚出現,


無魚釣,為有瞓下/休息下好過,
你都未話~幾舒服下架.

(大佬)學我........!!!

好快又到夕陽無限好~天色已黃昏!



舂坎角公園石椅

係回家時間囉!~~~~各位!~~農曆年假期快到啦!~

22 則留言:

  1. 農曆年快到啦!~拜過早年先,祝闔府安康幸福愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔晒咁快喎!~提下大家農曆年快到~又快放假去玩啦!......多謝妳呀!

      刪除
  2. 哈哈,恭喜發財,新年假去邊度釣魚呀?

    回覆刪除
  3. 兩張中西式嘅夕陽歸帆好有味道.......我都恭喜發財先!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我釣釣下魚無意中見到有船經過,未即時影底佢囉!~都幾靚呀!~多謝妳呀!

      刪除
  4. 都有小魚兩三條!農歷新年快樂!

    回覆刪除
  5. 你哋一家三口真係好合拍 , 好幸福啊....

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳贊賞!~因為我哋貪玩囉!~~~哈哈.

      刪除
  6. 快樂的家庭,新年快樂!

    回覆刪除
  7. 帶齊架罉野餐又釣魚,很正的一天
    恭喜發財新年進步身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次無準備搞都好鬼肚餓!今次更係要帶齊架野開餐啦!
      提下大家農曆年快到~多謝你!

      刪除
  8. 都係大小姐嘅手神好些些!呵呵…

    回覆刪除
    回覆
    1. 大小姐一向好運過我,但技術就無我咁好~~~呵呵…

      刪除
  9. 喺度午睡都幾好喎, 哈哈!! 釣到魚毛都好過無!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無魚釣~未瞓下/聽下海浪聲感覺相當舒適呀!~正.

      刪除
  10. 最開心見到你哋一家樂悠悠。 ^_^

    回覆刪除
  11. 對著一望無際的大海,真係胸襟廣濶,心曠神怡…
    大小姐時時都有收獲噃!

    回覆刪除
  12. Hi!好嗎? 好耐無見啦!^^

    回覆刪除
  13. 好正,可以甘樣訓系石上.X春角.我記得去過一次.便是唸書時,跟老師.同學,去果度一間療養院做義工.還記得教手不靈活的婆婆院友摺紙.摺百合花和紙鶴.

    回覆刪除