2014年1月3日 星期五

川龍~城門水塘

1-JAN-2014~.新一年第一日假期.
天氣唔錯~更係要去郊遊下先得啦!
AM 11:00我哋已經到達川龍飲早茶,
好耐無嚟呢到食點心啦!所以特別好味道!~~正!
特別事:(大佬)因為倒數玩得太夜`所以今早起唔到身,
咁我哋先可以二人行囉!

好有原始風味既點心.


食飽飽就開始出發今日既行程啦!

好大遍西洋菜田

向城門水塘進發.


<城門引水道>

引水道旁既楓葉樹.


一小時左右已經行到城門水塘入口.



由門口行入去30分鐘就會到達(百千層)位置.

路旁左右都生滿(百千層樹)

今日有陽光照耀風景特別靚.





好大條樹根.



    1. 白千層分佈係水塘既塘畔,感覺相當優美.


















38 則留言:

  1. 1月1日天氣真係唔錯,好啱你地去拍拖呀)))

    回覆刪除
    回覆
    1. 新一年第一日天氣唔錯!~又啱晒我哋兩個去拍下拖!~正!

      刪除
  2. 難得大佬無一齊去,又可以去拍拖啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 問都唔醒呀!為有我哋兩個去拍下拖啦!

      刪除
  3. 咦...好小可會賣甩大佬喎!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 問都唔醒(大佬)!~咁我哋兩個未去行下,玩下囉!

      刪除
  4. 回覆
    1. 係大佬自然瞓唔醒!!!~唔關我事架~HAHAHA~!~不果兩個人有時去拍下拖都唔錯!

      刪除
  5. 回覆
    1. 城門水塘~紅葉唔多!~白千層又多,又靚,你幾時去影相呀....

      刪除
  6. 風景好靚,二人世界真幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 城門水塘風景真係好靚~兩個人有時去拍下拖都唔錯!

      刪除
  7. 難得二人世界,合照很和諧,多享受這樣的時刻呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係大佬做就我哋兩個呱~哈哈!~'多享受這樣的時刻/唔錯!

      刪除
  8. 最近天氣很適合去郊野親親大自然美景,拍住拖去更添甜蜜 ……。

    回覆刪除
    回覆
    1. 近排天氣唔錯~行山暇舒服'大自然多美麗架........(拍住拖去更添甜蜜)..多謝晒!

      刪除
  9. 祝新年進步, 身體健康!

    回覆刪除
  10. 城門水塘既樹好靚,成日在電視中出現呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 城門水塘最靚就係白千層~所以好多電視台去取景架.

      刪除
  11. 白千層同楓香都很美。

    回覆刪除
    回覆
    1. 白千層個段路程風景真係好靚!~妳有時間去睇下靚相啦!

      刪除
  12. 哈哈 , 大佬走雞喇 , 造就你們難得的二人世界.........

    回覆刪除
    回覆
    1. 係大佬瞓唔醒!!!~唔關我事架~HAHAHA~....二人世界....唔錯!

      刪除
  13. 哈哈,我下星期二都去川龍飲早茶呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好喎!飲完茶未試去城門水塘行下囉!.....又行得舒服..唔錯架!

      刪除
  14. 城門水塘是我其中一個喜歡的行山地方, 新年那天, 我也去了行山, 是大嶼山呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 一到假期城門水塘就好多人行山,我時都會去行下架.
      妳去左大嶼山行山,好喎!...等我嚟睇下妳啲靚相先.

      刪除
  15. 城門水塘行極都會厭嘅!
    龍川可以搭咩車去!?草都未去過飲茶呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!城門水塘風景真係好靚~所以係唔會厭架.
      去到全灣千色店旁~川龍街坐小巴就可以直去到川龍村架啦!

      刪除
  16. 樹呀~樹呀~哈~

    回覆刪除
  17. 賣甩大佬..
    拍下拖..影下相..好好享受二人世界..正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係大佬自己瞓唔醒!~唔關我事架........KAKAKA!

      刪除