2014年1月13日 星期一

新奇~刺激~好玩(釣魚日)

11/JAN~星期六/早上!
本應一早念定係赤柱坐船去<浦台島>釣魚,
點知去到碼頭先知道自己記錯左船期,
要下午先有船出!~於是比(大小姐)閙都飛起呀!~救命呀!~哈哈!
晨咁早係到等都唔係辦法!~要念念計仔有邊度好去先得.........

終於比我念到~近近地去呢個<春坎角>,
試下有無魚釣都好喎!

路邊:(樹)=生命力=(強)

同(大佬)影張好有活力既相先!

大家睇下沿路風景都唔錯架!
可以望到<Ocean Park>

我好鍾意去有海邊既地方,
望住個海感覺相當寧靜及休閒,沒有束搏的感覺!



行到中段路程,比我哋發現有一條小路可以行落去山腳底!

咁!我哋未膽粗試行下落去囉!

沿住山上游條繩已落!

我哋一路已來都未試過玩咁危險啲動作!!!

但行行下又覺得OK喎!~都唔係想像中危險喎!~KAKAKA!


其實只要肘力夠~慢慢行,就無問題架啦!




呢個位置風景唔錯~但係太大風喇!


釣左個幾鐘只係有條雞泡上水!
吓!~近排同雞泡好有緣份喎!!!

肚餓~開餐時間到.


見無物魚釣!~都係走人先,
游繩已上返馬路!


睇下其實都唔難行~小心啲就得架啦!




安全到步啦!

再行去我哋今日目的地:<舂坎角炮台>.


唔晒行好近~就去到<舂坎角海岸炮台>

舂坎角<海岸炮台>
上世紀初,英軍為加強香港島的防衞力,在島上多處增建炮台.
南區舂坎角就有兩個炮牀,其中二號炮更設有半球形保護罩牀.
藍天白雲~海天一色~風景一流.

近近地行入嚟到欣賞下風景都唔錯架.


都好大浪下~但就唔會打上岸,比較安全少少!


我哋開工揾食啦!

大小姐叻叻,釣到大少少既<連米仔>

再釣多條<石狗公>



(大小姐)其實之後再釣多條大大條<三鬚魚>,
點知上到水面後比佢走左,!!!~有啲唔開心!


舂坎角既日落都幾靚架.


黃昏日落~要回家啦!~下次有時間再嚟過.

36 則留言:

  1. 半圓形喱座嘢好似見過電視劇有來取景

    回覆刪除
  2. 見倒你哋咁樣落去釣魚.....潔潔腳震...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開頭都有少少驚~但行行下又OK喎!~哈哈.

      刪除
  3. 次次都是攀山涉水的,比一眾港女,港童,彩你都傻。。。幸福呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 攀山涉水係我哋一向指定動作!~~~~好彩(大小姐)唔係港女!~哈哈....多謝!

      刪除
  4. 仍然拥抱大自然, 開心幸福

    回覆刪除
    回覆
    1. 放假唔去郊外~享受下大自然點得架.

      刪除
  5. 回覆
    1. 舂坎角~其實有小巴到的,有時間可以去行下.

      刪除
  6. 好玩啊 , 驚險又剌激 ....!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋開頭都有少少驚!~不果行行下都覺得係安全的.....無有怕!

      刪除
  7. 天氣很好,水天一色,睇埋日落,又有魚獲,盡興而歸!

    回覆刪除
    回覆
    1. 舂坎角風景靚,面向大海感覺特別寧靜&舒適.

      刪除
  8. 游繩都玩埋,勁!魚肚白的天空,靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都係第一次玩咁刺激既嘢!~不果真係幾好玩.

      刪除
  9. 攀住條縄爬山,又幾刺激喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. ~確實刺激,又好玩........哈哈!~~~~正呀!

      刪除
  10. 回覆
    1. 都係咁啱見到有條咁刺激路,未試去行下喎!~~幾好玩架.

      刪除
  11. 回覆
    1. 簡單刺激~又好玩,我哋都會注意安全的.

      刪除
  12. 舂坎角炮台依舊、但在下上次到赤柱時卜公碼頭尚未搬到那裡。今次在照片中得見這碼頭才驚覺原來自己已隔N年未有到過那裡了!謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!~咁耐無去赤柱行下點得架.....有好多地方行下.玩下架...有時間去行下啦!

      刪除
  13. 真係好佩服你地一家,天寒地凍都出去釣魚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔游得水,未去行山/釣下魚囉!~都唔錯架.

      刪除
  14. 在這裡釣魚,真的無敵大海景啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次係呢到釣魚,風景靚,又好玩~唔錯!

      刪除
  15. HELLO!搵到你個新BLOG啦XP仲記唔記得我?以後又可以黎睇你GE遊山玩水日記XP

    回覆刪除
  16. 點會唔記得呀!~~呀~大學生!~近排生活好嗎~過嚟google-blog,未好囉!.....有時間就嚟探下我啦!

    回覆刪除
  17. 都唔錯呀,呢度風景幾好,日落又靚。

    回覆刪除