2015年3月3日 星期二

年初四

大年初四
節目:<東龍島釣魚>
今日天氣勁大霧,成個海面大霧到好似仙境一樣呀!


遠望隻船係大霧中隱隱出現!



睇下我哋身後面只霧,物野都睇唔到.




剛好有隻大郵輪係我哋隻左邊出現,


好快就到達東龍島啦!~

睇下啲海水碧綠色一樣咁靚!~真係想跳落去游水呀!~~~


一樣的大霧






嘩!~大霧到,無野講呀!


大小姐一到步就釣到條石九公.



跟隨各人都釣到.



(細佬~我)一樣釣到.



跟住再釣到條油班仔.





下午4時左右收工/走人啦!



今日收獲叫做OK喇~



<石九公仔>煲魚湯!



大條啲就清蒸!



(細仔)個樣睇得出佢意思:等食囉!



16 則留言:

  1. 真係好有仙境feel@@
    貓仔已經霸定頭位啦hahahaha

    回覆刪除
    回覆
    1. 超大霧,簡直仙境一樣,感覺幾好玩!
      我細仔最叻就係食喇.

      刪除
  2. 你哋咁都出海,個船主真係好搏……係好搏大霧呀,俾我就唔多敢啦,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻喬本身都開得比較慢!~都安全的.哈哈!

      刪除
  3. 哈哈,又可以開始釣魚喇 ;)

    回覆刪除
  4. 嘩!博大霧喎!
    (細仔)帶埋個叮噹仔,得意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人生重有博大霧既時間~哈哈!
      我(細仔)確實幾得意+可愛架.

      刪除
  5. 今次收穫好豐富,仲要幾大條
    細仔個樣....好可愛,D眼神識講野

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫做有少少收獲咁囉!
      細仔~佢~~真係相識講野架~又識聽人講野架!

      刪除
  6. 豐收過新年呀!
    都係等食的牠最叻叻!哈…

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫做有收獲啦!
      細仔一向都好叻叻仔~特別對食個方面囉!

      刪除