2015年2月27日 星期五

年初三

(大年初三)
節目就係去(靈隱寺)+(大澳).
我覺得靈隱寺環境比較清靜又唔多人,感覺幾舒服!
同時佢啲齋菜煮得味道啱啱好,唔錯架.
最重要係無<寶蓮寺>咁食水好深;似係揾錢多過係一間寺廟!

 中午時間到達靈隱寺門口,影張相先!
 嚟到更係上番支香.






 月亮池~
 可能空氣好,寺廟啲花都種得特別靚.




 睇下啲齋菜係唔係好得下呢!
 我哋開飯啦!
 食飽飽,見有時間落去大澳行下.

 見到靚靚獅頭一齊影番張相先.
 大澳出名既東京士多門前(白雪公主&7個小矮人)
 超多人排隊買沙翁.
 熱辣辣(沙翁)正呀!

 黃昏時間回家囉!

22 則留言:

  1. 看來你們云靈隱寺拜神 @ 已成了你們的習慣新年活動^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實新年時唔去旅行,係香港都無物野地方好去囉!

      刪除
  2. 我反而每年去岳王(岳飛)古廟.黃大仙廟拜神.
    您們拿的香好大支.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有黃大仙廟拜神.
      不果新年幾日假期都要揾下地方去行下囉!

      刪除
  3. 係唔係枝枝香都咁大支呢?
    我想你年年都來這裡罷,那朵花有兩種顔色真好特別!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有大有細,睇你鍾意邊啲喇!
      其實新年時無物地方好去,未嚟行下都唔錯架.

      刪除
  4. 真係很神心,神心自有神靈庇佑!

    回覆刪除
  5. 支大香好勁
    大澳新年都一樣咁多人呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都話勁呀!
      大澳超多人,因為大多數都係國內同胞囉!

      刪除
  6. 想不到靈隱寺的香火係咁旺呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早兩年無咁多人,今年開始超多人識嚟呢到食齋!

      刪除
  7. 好大支香, 新鮮沙翁該好好吃啊!

    見寺廟的花通常也打理生得靚啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙翁超好食,因為新鮮熱辣~正式
      環境都唔錯,感覺舒適!

      刪除
  8. 新春行大運 , 祝你們年年好運 ......
    咁大支香價錢貴唔貴架 ?

    回覆刪除