2015年3月7日 星期六

年初五

大年初五
繼續放緊新年假,更係要揾啲地方去行下,
近近地,又行得舒適就去大潭水霸&村行下.





大大水霸下風景相當怡人.







條村其實都唔係好多人.



村內只有一兩小餐廳,<假日開放> 

&對出海邊有兩三係水上活動中心.






International School對住海邊,環境相當正呀!



16 則留言:

  1. 新春郊遊是一個幾好的 Relax 方法 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都無物地方好去,未去郊遊下囉!

      刪除
  2. 新春行大運,年頭好運到年尾!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 夏天啲水都係咁上下~玩下水都唔錯架.

      刪除
  4. 我都唔知嗰度有條村,而且仲有兩間餐廳,咁假日我諗一定好多人喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要夏天多人去玩水上活動先會多人.

      刪除
  5. 我都好鍾意去大潭 , 水壩很壯觀 , 今次賣甩咗大佬既 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次去行下,感覺幾舒適,行完再去赤柱行街/飲茶~正!
      今次大佬話唔去,在家休息喎!

      刪除
  6. 天氣真的沒影響你們的興緻,一樣行得爽脆呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得去玩一定好興緻,不果又就快要坐監就唔多爽喇!

      刪除
  7. 水壩好宏偉好靚,下次我都試下行落去

    回覆刪除