2014年11月15日 星期六

悠閒的一天

10-oct-星期六.

叮叮」落西環飲茶.
 點解去咁遠飲茶,原因係出名囉~啲嘢好食囉!
 睇下啲點心個樣同其他酒樓差唔多,
但係食落既味道就好唔同,好有原始風味!~哪些年感覺.......





 睇得,又食得,又好味道!~正.
 個場唔係好大,但係超多人,要等位架.
 食飽飽又坐番叮叮」,落中環行街街.
先經過活化中環街市.
 畫得唔錯既牆畫.


活化中,舊中區警署

舊式~士多.

樹~生命力

去Pacific Coffee飲杯嘢/悠閒下先~



 (檸檬批)~味道唔錯!



下午時間;見有啲肚餓,食碗麵先食人!

22 則留言:

  1. 哈哈哈!少有的鬧市拍拖遊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係少有架,!
      因為大佬要返學校練習,所以我哋未有時間去下行街街囉!

      刪除
  2. 很喜歡食馬拉糕,尤其是深顏色嘅,淺色唔好味嘅!

    回覆刪除
  3. 嘻嘻,你有時間和呀嫂去拍拖,真係恩愛﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為大佬要返學校練習,我哋先有時間去飲下茶呀!

      刪除
  4. 兩公婆去拍拖唔預大佬
    超恩愛.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 大佬要返學校練習,我哋先有機會去嘆下囉!
      (大家咁話!喇)

      刪除
  5. 棉花雞,好正。
    悠悠閒閒,咁又破費了一天⋯哈哈⋯哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無物幾可有時間去飲下茶/嘆下~感覺唔錯!

      刪除
  6. 回覆
    1. 都唔錯!~~~但如果有得落水玩就更加好,啦!

      刪除
  7. 你們夠晒sweet呀!^~^

    回覆刪除
  8. 真喺識搵食啊! 我連西環有乜都唔知呢? 淨喺去過百多年歷史的魯班先師古廟咋! 謝謝分享! 晚上好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係見到報紙介紹未去試下,點知又幾好味道~正!

      刪除