2013年10月13日 星期日

今年夏天~結水禮

13/OCT,晴天
夏天快結束!~秋冬快來臨!
將要向夏天說聲再見了!
太陽的熱力開始減退,天上的雲彩乃都開始退色了!
所以我哋三隻爛玩精要作最留後一次水底世界玩樂.
今日早上時間有陽光~氣溫約30度,
天色都叫做唔錯.

AM 11:00,已經到達海下灣村.

開心,又興奮又有得落水玩啦.

準備向浮潛出發啦!

今日嚟早左,全場無物人玩浮潛.
好有包場FEEL呀!..正!

大小姐~大佬出發啦!

早上時間陽光特別猛烈,
所以珊瑚影得特別清楚,又靚.






今日真係特別多魚出沒,
同時完全唔多點驚人,
係我哋身邊游來游去.


有啲銀色魚仔一群一群出現.








今日簡直興奮都飛起.
超好玩~勁開心.


開餐時間到.
食下嘢~休閒下~先再玩過.


下午食飽飽又出發啦.






下午時間比較多大條既出現,
睇都我哋嘩~嘩~聲!

新增說明文字















已經係下午4點鐘,
時間過得好快~又係時間講拜拜!

<陽光夏天>~相信要等2014來臨啦!



67 則留言:

  1. 海岸,因為結識了你們這一家,潔潔竟然也可以傲遊海底世界,謝謝你!
    時間如白駒過隙呀,秋冬好快過的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係唔係我哋特別爛玩過人呢...潔潔/...哈哈!
      希望快啲秋變冬~ 冬變春~ 夏蟲又飛啦.

      刪除
    2. 你們好可愛呀!包括貓咪!

      刪除
    3. 我哋可愛~哈哈!...我隻肥貓遲下會出場架喇.

      刪除
  2. 咦...難得可以看到唔同 o既魚群呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次真係大收獲~特別多大魚出現,睇到我哋嘩嘩聲!

      刪除
  3. 香港水底原來真係幾多魚同珊瑚架喎~~~~正

    回覆刪除
    回覆
    1. 海下灣叫做保育得唔錯既海灣~先有咁多魚睇呀.

      刪除
  4. 之後是大佬「最後搏剎期」嗎?努力!
    終於追翻哂尐網誌……

    回覆刪除
    回覆
    1. 開學至今(大佬)進度唔錯,
      所以安全最後一次難忙既活動比大家去輕鬆一下~之後就全力搏剎啦.
      (追翻哂尐網誌)...顺其自然就可以啦.

      刪除
  5. 海下灣水底d水都好清喎 , 正 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 海下灣~水質都叫做OK啦~所以特別多人玩浮潛.

      刪除
  6. 嘩,好多珊瑚...有冇海參呢?
    咁快結水禮?
    昨天下午仍然好熱噃...雖然風大左,落了水會凍...

    回覆刪除
    回覆
    1. 多珊瑚+多魚.....但唔見有海參.
      天氣開始涼~水溫開始凍,係時間結水禮啦............不果我試過四月份都落水玩....哈哈.

      刪除
  7. 回覆
    1. 天冷~動力唔夠!!!.多數冬眠多囉!.....唔好講喇~我想哭啦!

      刪除
  8. 很美麗的珊瑚,希望唔好係到建築咁多,保育這裡生態環境啦!
    .
    今日草去橋咀島,還有很多人下水呢!哈哈…

    回覆刪除
    回覆
    1. 海下灣~珊瑚都叫做幾多,
      但東平洲個邊啲珊瑚就超大型得多啦.
      橋咀島都有珊瑚睇,今年因為時間關係未能去睇..要留代下年2014啦!

      刪除
  9. 睇到咁多珊瑚和魚很開心,見到你們玩得咁開心,我都很羡慕!
    咁樣就到結水禮 ,時間真係好快,好似啱啱睇過你地開水禮無耐咁喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 落到海感覺特別舒適,又暢快,夏天轉眼又完結~!
      不果同常四月份我已經落水玩架喇....

      刪除
  10. 海底世界真美,
    謝謝你們帶來的歡樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 博樂!多謝妳欣賞我今年最後的水海底.

      刪除
  11. 哇...與群魚同游海底,羨驀啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 與群魚同游海底,感覺又興奮,又舒適..我愛夏天!

      刪除
  12. Still lots of beautiful corals in Hoi Ha.

    回覆刪除
    回覆
    1. 海下灣都叫做保育得唔錯既珊瑚區,所以一到夏天特別多人去玩浮潛.
      歡迎你到訪.

      刪除
  13. 我昨晚的留言吾見了,我想問在海下玩浮潛要否申請才可入?

    回覆刪除
    回覆
    1. 留言吾見了~好在現時無事,
      海下玩浮潛唔晒申請!人人都可以去,攞住水泡就可以去玩架喇..下年去試玩下啦!

      刪除
    2. 吾使申請,這樣就容易啦,下年要去玩﹗

      刪除
    3. 海下玩玩浮潛都好安全~下年去試玩下啦!

      刪除
  14. 外遊剛返、過來看看你們一家三口有什麼新活動!
    哈哈!你們好幽默呀!竟然來個結水禮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 外遊返嚟~玩得開心嗎.
      夏天快完結,所以來個結水禮滿足下我哋三個爛玩精囉.

      刪除
  15. 嘩! Thanks 分亨. 美麗的海底世界. 香港來講算不錯了. 珊瑚有分活的和死的嗎? 用防水手機可以拍照得似Andy你拍的相片甘靚嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港有多個睇珊瑚好地方,海下叫做比較安全既地方,
      珊瑚死左會沖上岸,要用10M潛水相機,要有太陽~同時潛落2 -5米水深影先影得清楚&又靚.

      刪除
  16. 原來要向夏天說聲再見了!
    又要迎接秋天的好活動.........

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~又要同夏天說聲再見了!............但相信好快2014夏天又會來臨!

      刪除
  17. 海底世界果然另有一番景觀、看你們玩得很開心。繼績開心啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就是海底世界多美麗~所以我哋特別喜愛夏天喇!

      刪除
  18. 秋冬不下水,行山及BBQ都一樂也!

    回覆刪除
    回覆
    1. 行山及BBQ都可以~但重覺得夏天好玩好多呀!

      刪除
  19. 香港的海底,原來都這麼美,

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯!香港有好多地方都好美麗,又多珊瑚睇.

      刪除
  20. 看到咁靚咁清澈的海洋,,海底的奇妙世界..可惜我不懂游泳,,,不然真好想跳下去玩樂一番也..哈哈..

    回覆刪除
    回覆
    1. 海底世界是好奇妙的地方~
      海下灣攞住水泡落去玩都好安全架,下年夏天去試玩下啦.

      刪除
  21. 今次水底攝影有了太陽果然清楚好多喎,而你又影啲魚好好睇呀,俾我呢個釣魚人見到真係流晒口水啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 全個夏天玩浮潛已經好像幾近次,今次係影得最清楚,又有動感的一次,
      海下灣真係超多大條魚,東星班/石班/烏頭/立魚/紅鯛..等等....條條過斤,但不能釣的...

      刪除
  22. 如你所說的,影得好清晰,有動感。我猜想,親身潛水去看,與在這裡看相片,可能感覺差別很大。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的要有好好陽光+水底夠清晰,先影得清楚/動感.
      海底世界是多麼美~要親身感受一下才清楚過中樂趣!

      刪除
  23. 早晨..週六平安愉快!....很美麗的藍天白雲.....!!

    回覆刪除
  24. 回覆
    1. 無錯!海下灣有好多大大隻既魚~但唔可以釣架.

      刪除
  25. 呢排是否行山?秋高氣爽最正。

    回覆刪除
  26. 影雲,又玩影子.....正!

    回覆刪除
  27. 回覆
    1. 未坐完監呀!!!......(潔潔).........好想哭呀!..............

      刪除
  28. 不要冬眠,練習冬潛啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 4月分我已經落水玩架喇。。。。。。。。。哈哈!

      刪除