2016年10月9日 星期日

一天。

5/Oct-星期三

今日我哋一齊放假一天!
先去食個靚早餐。。。兩碟早餐個樣望落唔錯架。

中午時間去到灣仔。。行左一陣。。行到合和中心。

我哋拾更電梯上頂樓。。。


今日主要節目係:The Grand Buffet自助午餐.

其實好耐無嚟食過喇!~望落食物品質都好掂下。







樣樣都好好食~味道保持都水準!

蝦餃~燒賣~係呢到有一定水準,所以要再食多次!


食番碟沙律清清腸胃先。

甜品都唔錯!






食飽飽後拾車入赤柱行下。


天氣開始轉涼,沙灘少左人游水囉!


睇下我哋兩個點解都換晒衣?答案係啱啱游完水囉!‵完。


22 則留言:

  1. 好節目豐富的一天 ~ 正啊^^

    回覆刪除
  2. 始終吾離開得玩水,個自助餐好多人食過都讚呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 游水對係我好重要既活動嚟架!
      好耐無嚟食'但水準一樣好掂!

      刪除
  3. Andy 你拍自己拍得頗霸氣,但拍大小姐呢?哈哈…她很貴氣呀!
    祝假日愉快!

    回覆刪除
  4. 你件衫幾特別,咁多好似簽名咁。
    呢間未改名為自助山之前,我幫趁過幾次,食物一般,服務麻麻,價錢偏貴,幾年冇幫趁囉!
    現在的自助山很旺場,我久不久都見博友們享用自助餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!~呢件個款幾特別又靚架.
      我哋都好耐無嚟食過,味道都保持水準~OK啦!

      刪除
  5. 閒日出遊,至少少了大量本地客,赤柱都應該冇咁擠擁,行得舒服D啦。^_^

    回覆刪除
  6. 自助餐廳風景唔錯,食完又去游水,唔怪得你地兩個身材甘FIT啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無嚟呢食自助餐,水準一樣咁掂.
      我哋身材其實唔係太FIT架~哈哈'

      刪除
  7. 只羨鴛鴦不羨仙 , 一天...很充實 !!

    回覆刪除