2016年9月22日 星期四

今年夏天~我在長洲的日子(一)

17/SEP~星期六.
今年真係又多雨水'又多風打的一個夏天!
搞到我安排好既節目都一一取消或延期,
長洲就係其中要延期到9月開學後先啱日子&好天先去到!

中午時間出發入長洲玩啦.



今日係星期六'已經超多入嚟玩啦!

 第一時間去攞房先.

靚靚東灣又出現係我眼前喇!



今日天色好'我同大小姐都曬黑了!

 游完水;先買手繩.
 食魚旦.

先去食正餐!



玩都不知不覺間'已經到左黃昏日落了!


 因為前一晚先係中秋節正日'
所以今晚發覺唔太多人係到玩蠟燭.
但我哋一於好少理'自得其樂~
 睇吓我幾有心思'係沙地一個圓插滿蠟燭'幾靚!
 照射住大小姐幾靚!
 大小姐嘆月餅.
 跟住玩飛碟.
 玩更飛碟時'突然見到成班人走都沙灘旁邊~
原來玩緊Pokemon Go'咁我哋更係玩埋一份啦!
 今日游水~煲蠟~玩飛碟~Pokemon Go,樣樣玩齊~終於有玩餐飽既感覺~正!
 今晚月亮又圓又光.

大大個燈籠高掛'好有中秋節氣氛!

 嘩!~一到宵夜時間超多人出嚟揾嘢食~~~
 長洲既街邊檔真熱鬧呀~
 我哋又開餐啦!

 欣賞下迷人既東灣先瞓覺~哈哈'

25 則留言:

  1. 沙灘燭光晚會,巧巧巧!!!

    回覆刪除
  2. 長洲一到假日就真係鬼C咁多人,原來咁夜都有咁多小販檔賣小食,真係好啦,今年真係雨水多,又成日都天陰,我今年都影少左日落﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 長洲假日真超多人,但確實是熱鬧的.
      字係囉!~今年日照時間實在太短了!藍天白雲少之又少!

      刪除
  3. 這樣的氣氛環境太陶醉了,羨慕……
    你哋真識享受啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 長洲東灣夜景實在太迷人了!
      所有吸引我哋每年點都要去玩一兩次先得.

      刪除
  4. 今年好多節目都俾落雨同打風搞彎咗,有得玩的日子顯得更難得.

    回覆刪除
  5. 這酒店已成你們私人渡假別墅^^
    海灘燭光好靚,有創意
    長洲夜市係咪通常開到一兩點?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架'唔覺唔覺已經由大佬小學至中學了!渡假別墅~哈哈'
      海灘燭光'係我念的~多謝!
      長洲夜市通常晚上11:00~02:00左右到.

      刪除
  6. 未試過在長洲留咁夜,長洲夜市都幾幾熱鬧呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時間可去試下過夜一晚'確實是熱鬧的.

      刪除
  7. 大佬好似瘦左又高左喎~~~
    你同大小姐依然恩愛

    回覆刪除
  8. 今年真係好似少出左post,希望秋冬你們的露營之旅順利而精彩啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年生活上+工作上都比較多變!
      確實少左時間去郊遊'多謝妳的祝福!~草.

      刪除
    2. 草'找不到妳~比條LINKS給我~TKS!

      刪除
    3. http://pwong8899.blogspot.hk/

      刪除
  9. 手繩小飾物意我中學時都織過 :)

    沙灘點臘燭, 你們似在射燈中間登場 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋都好鍾意長洲既手繩小飾物架.
      係我念架'有創意嚟!

      刪除
  10. 手繩几靚喎^^要几多錢一條呢 !?
    粗身綠白嗰條又几啱我心水心^^

    回覆刪除
  11. 真係從朝玩到夜,好開心哦!

    回覆刪除
  12. 好溫馨既畫面呀 , 大佬大個仔咗好多喎 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. Betty'好耐無見~我都少左出POST!
      大佬真的又高又大了!~哈哈'

      刪除