2016年6月25日 星期六

聖士提反灣(游水)

25/JUN~星期六

今日天色超靚!~最啱就係去游水喇!~

行落去就係聖士提反灣啦!

今天天氣超~超熱!~但係我超鍾意呀!~哈哈'

我哋好快已經游到浮台喇!~



 今年(大佬)游水終於快過我喇!~放心晒!~叻'







游完水去飲下咖啡休閒下先.

 啱啱返到屋企~~~電話響?
....朋友約明天去浮潛~哈哈!~又要準備裝備出發~正!



22 則留言:

  1. 夏天,陽光與海灘是屬於你們的,盡情享受吧!Yeah!

    回覆刪除
  2. 想問…知唔知赤柱監獄後面嘅海灘可唔可以游水?另,記得小時候去過那裡一次(要人帶至准入去),有人講嗰度叫聖士提反灣,所以我就有此一問呢!
    其實赤柱究竟有幾多個公共泳灘,我都係只知道正灘一個咋…

    回覆刪除
    回覆
    1. 無去赤柱監獄後面嘅海灘喎'監獄嚟架'我睇怕無人會去游水喎.
      兩個'聖士提反灣/正灘都去過'水質OK喇!~

      刪除
  3. 夏天是你的玩樂季節,要盡情享受﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. '難得的夏天來臨'更係要盡情享受啦!~

      刪除
  4. 大佬考完試,放閘喇!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱啱考完試~我哋放左出來啦!~哈哈'

      刪除
  5. 你兒子躺着在植物上嗎? 枯草上嗎? 好像會 "吉" 人! ^^

    回覆刪除
  6. 真係好熱呀~~~大佬快過你是遲早既事~~哈哈,係後面同大小姐慢慢拍拖游仲好啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 更係要快過我'叻快過喇!~放心晒!
      無錯'拍拖係好緊要的'KAKAKA!

      刪除
  7. 真羨慕你地一家都識得游水!夏天你地最開心啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔晒羨慕'慢慢學就會識架喇!`好易'

      刪除
  8. 大佬係咪好細個你已經開始教佢游水?

    回覆刪除
    回覆
    1. 又小學開已經始強迫佢學游水~識游水求生本能都高好多架'

      刪除
  9. 一家大細有相同興趣真好!

    回覆刪除
  10. 大佬腰長長,身型幾靚喎!

    回覆刪除