2016年6月19日 星期日

快樂父親節!

18/JUN~星期日(父親節)
大小姐的安排 +大佬的配合'今天快樂的父親節!

















27 則留言:

  1. 咁多人,個浮台都迫爆啦…
    玩得好開心喎,邊度嚟㗎?
    祝父親節快樂!

    回覆刪除
  2. 好開心呀~祝日日快樂^_^

    回覆刪除
  3. 好開心呀~祝日日快樂^_^

    回覆刪除
  4. 父親節快樂!
    除咗大小姐 & 大佬,都要多謝埋天公造美。^.^

    回覆刪除
  5. 一到夏天可以玩水,日日都咁快樂啦 ;-)

    回覆刪除
  6. 大佬越來越高,好快高過你,大佬放暑假,好快你就可以盡快去玩啦﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 大佬更係要高過我/叻過我先得啦!~
      快放暑假~快快盡快去玩啦!~超開心.

      刪除
  7. 大佬有你咁高喇!!
    見到大佬大個仔,我~我~我老咗了!哈哈…哈…

    回覆刪除
    回覆
    1. 大佬真係一天一天長大了!~我都感覺老咗了!~哈哈...

      刪除
  8. 夏天又係你最多活動既時候啦,開心呀!

    回覆刪除
  9. 炎夏沙灘都滿了弄水的人, 好熱閙!

    海鮮湯好鮮味! :)

    回覆刪除
  10. 個海灘...好多人呀。

    由沙灘游出去浮台,有幾遠?有冇1.5個標準泳池的直塘?

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣熱~自然多人去游水啦!`
      有幾遠.....個個沙灘都唔同架...但感覺上應該有兩個直池多啲啲啦.....

      刪除
  11. 夏天來了,又是你們一家的好季節!
    補祝你父親節快樂!

    回覆刪除
  12. 夏天到了@是你的開心季節~
    這祥按排父親節活動@你定必 Like 爆啦^^

    回覆刪除