2016年5月23日 星期一

我的~韓國戰利品!

11-15/FEB~韓國戰利品!


(兩大袋)+(三個旅行喼)。。七成都係戰利品!


  各色各樣既餅乾/零食




(韓國辣麵)'今次買得太少!~~下次再去的話要買幾箱先得!



(紫菜)+(雞泡魚乾)~~係不能不買的!


嚟到點都要買少少人參返香港試下.


係韓國食燒烤肉直情愛上左呢種美食,
所以係E-MART見到個(燒烤盤)即刻買返香港玩.



韓式筷子/湯匙做手信的.


韓國露營用具貴左少少~但係Made In Korea~更係要買喇!



最貴幾張~(露營折疊椅)




首爾塔記念品係~大佬的。



韓國買袜~真的又平/又靚呀!




Running Man~T-Shirts....一定要買呀!


(IU~CD)。。。平香港一倍呀。


20 則留言:

  1. 7成係戰行品好勁呀)))))
    貓貓襪好得意呀,今次見你真係買得好爽,買得好起勁^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得有曰天氣唔錯~如果唔係9成都嚟緊啦~

      刪除
  2. 咁多戰利品,咁你要call部大啲嘅車喇…同時難得可以盡情咁發洩下購物樂趣,我支持你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係無物幾可'可以盡情購物~真係幾開心的~哈哈.

      刪除
  3. 嘩,我老婆啲friend都唔夠你咁狂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係好狂喎!~有好嘢因為時間既關係無買到喎.

      刪除
  4. 哇,甘多戰利品,我最中意反而係筷子和匙羹,我當年都買返來,到宜家都用緊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得筷子和匙羹好靚,所以買多啲做送禮!

      刪除
  5. 好犀利@@可以開間韓貨雜貨店^^
    露營用品最啱你地,夠實用

    回覆刪除
    回覆
    1. 當地露營用品都比較貴少少!~係咁意買少少囉!

      刪除
  6. 好多戰利品呀,滿載而歸,我最有興趣是露營折疊椅,為港幣幾多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 滿載而歸'叫做OK啦!
      露營折疊椅'好似要三佰幾'四佰一張~Made In Korea要架.

      刪除
  7. 你哋大豐收,韓國政府也多謝你哋去刺激經濟。^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望遲下有時間再去過刺激經濟~哈哈!

      刪除
  8. 勁喎 ~ 真是買到滿載而歸啊 ^^

    回覆刪除
  9. 嘩, 大出血喎!真係滿載而歸!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係好出血'下次去要再刺激當地經濟.

      刪除
  10. 韓國餅乾特別脆... 少油 ... ?
    我吃過韓國芝士麵好彈牙! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 去一次韓國已經愛上了當地美食文化了!

      刪除