2016年5月5日 星期四

海下灣~大灘村

2/May(星期二)
地點:海下灣~大灘村
上次已經話左唔會再行山!~
但係近排天氣真係唔多好,開始覺得個天唔多鍾意我....去玩咁!
日日天陰陰~日日落雨!~~~可時陽光普照呢!
是日~5.1假期/補假.~天氣一樣唔多好!
因為各地區海灘有紅旗警告(大浪).
西貢各區海面有紅潮影響....直接意思係水上活動唔晒念喇!!!
為有去行多一次山囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

am 11:30坐車到達海下灣村開始行....


不知名的小花,有點係(滿天星)



不知名的
野生草菇.




向灣仔營地進發.....




今日勁大霧!




靚靚斑點蝴蝶



PM 12:00行到灣仔營地,
要右轉方向行再行去
大灘村

行下/停下/影下~只少要三個鐘先行完.


遠望灣仔營地~超多人露營.
好在我哋無去.




其實行落都OK!`係熱左啲囉!





行到海邊/休息下先.




浸下啲冰涼海水先~爽呀!





再行~應該好快會到達~大灘村.







遠望黃石碼頭~好快到囉!





下午3:00到達~大灘村了!





我們回家了!~~~~希望好天快來臨!


12 則留言:

  1. 很喜歡尾二嗰張,好有閒情感覺…
    而我亦相信就快又是你們的世界啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣唔好先行下山.夏天已經來臨了!

      刪除
  2. 不玩水時,去遊山,是脫俗的城市健康人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 享受大自然美景~身心健康都健康好多架.

      刪除
  3. 做乜要唔去行山哦?行山都好玩喎.

    回覆刪除
  4. 未落水先行山囉,我都無得行,好懷念以前行山既日子!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔晒懷念喎!~如果有時間都可去行下~不果天氣熱~小心中暑!

      刪除
  5. 好彩唔算好烈日當空,係潮濕咗少少

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係想佢烈日當空,可惜天氣唔好~為有去行下山囉!

      刪除
  6. 呢條路線我都行過,不過我係由大灘行去海下,風景好好,幾好行的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋第一次行,都唔覺辛苦!~~天氣開始熱,落水玩好好多.

      刪除