2016年3月3日 星期四

韓國遊(三)

14/星期日.
今日精彩行程:大明度假村滑雪場~SBS~鷺梁津水產市場.

一早6:30起身~7:00天未光就行落街.......點解?

~~~要8:00前去到TonyTour滑雪團集合出發去滑雪!

我哋一早已經報左名呢間TonyTour
滑雪團.



今日氣溫: -1.4度,去到
滑雪場應該會更加凍.



個幾兩個鐘頭車程終於到達滑雪場前既租滑雪衣店.




落雪啦!~落雪啦!~相當興奮呀!




遠望已經見到滑雪場.




TonyTour滑雪團已經包左入場費&一齊滑雪裝備.
先到場館攞滑雪裝備.


我哋出場啦!



真係幾凍下,但又幾興奮下~第一次見到雪嗎!



先上20分鐘滑雪


我哋就更係滑呢條比較無難道既滑雪道!


高手就呢兩條

道!




一路玩,又一路落更雪~感覺幾過引!




睇下:大小姐開心個樣 !






大佬興奮都要玩下雪先得!



玩完住上半場先.
肚餓~去開餐.



價錢平~味道OK!







完場喇!~感覺幾好玩~話晒第一次玩雪.



係電視見雪就見得多,
今次親身見到啲雪原來真係六角型雪花圖案.




我哋走啦!~去下一個行程.~SBS~



SBS係地鐵出口.



見到喇!~ 



嚟到首爾,我都要嚟SBS朝聖下先得.



SBS 2
5周年



不知名既手印.



我哋都要Running Man一番先~哈哈!





夜晚開餐地點:
鷺梁津水產市場.



果然好多新鮮海鮮,魚,蝦,蟹,青口,殼蜆等等...






開餐喇!~鮑魚好鮮味!


扇貝~美味.


芝士焗大蝦~係(大佬)指定要食的.


清蒸左口魚~
魚係新鮮~可能當地人唔多識煎魚,
變左食落味道唔多得!


美味長腳蟹出場!


食落味道一定正過冰鮮蟹好多!




遠望夜晚既首爾塔~好靚!



宵夜又係美味~
炸雞~



22 則留言:

  1. 呢個滑雪團貴嗎?要多少錢?
    而嗰啲海鮮睇見就留晒口水,俾著我…哈哈…分分鐘破產都有份!

    回覆刪除
    回覆
    1. 滑雪團好似HK$400一個~包左入場費&一齊滑雪裝備.
      鷺梁津市場勁多海鮮~都幾平下!

      刪除
  2. 入水能潛,雪上飛翔,勁呀!

    回覆刪除
  3. 滑雪對你呢個運動健壯來講一D都無難度!
    注:你係我迷霧果篇既回應我回覆唔到你,請見諒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係呀!~有啲困難架!~不果玩落都幾好玩!
      近排好多人都有呢個情況出現~我落左回應,轉個頭又無左!~同以前YAHOO~BLOG一樣!!!

      刪除
  4. 跟滑團吾使煩,要幾銀?海鮮好正,貴吾貴呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架!~跟滑雪團方便好多!~價錢又平~唔錯!
      鷺梁津市場海鮮都幾平下(我哋食個隻長腳蟹都HK$200~平架!)

      刪除
  5. D雪花好靚啊!
    天氣像很凍,你們著得夠衫嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都第一次見D雪花~真係六角型雪花圖案~好靚.

      刪除
  6. 玩雪玩得好開心,仲好有型有款添
    連SBS都去,真係好粉C呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次滑雪感覺都幾好玩!~唔錯!
      我哋係Running Man~粉C嚟嗎!~更係要去朝聖下啦!

      刪除
  7. 上次同老婆去連續兩日去鷺梁津食嘢 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 鷺梁津啲嘢又平/又新鮮~真係食多幾次先夠喉!

      刪除
  8. 正喎 , 去SBS有冇捕獲Gary/ 懵智 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想捕獲佢哋呀!~~~~~特別 懵智呀!~哈哈

      刪除
  9. 玩得好開心喎!! 隻蟹好大隻!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次去滑雪感覺都幾過引~隻蟹又大隻又底食~正!

      刪除