2016年3月28日 星期一

大霧山

20/Mar~星期日(大霧的一天!)

大霧山我真係好少會去行下'
早排零下二度又唔會去賞霜,夏天又唔會上去睇風景.
不果今日同朋友去川龍飲茶,飲完見無物地方好去,
友人提議不於行上山'睇下霧'可能有另一番樂趣呢!



飽餐後開始行上山喇!



行到中段路已經望唔到對面啲山囉!






望上山頂白濛濛一編.


再望番條馬路一樣係霧~霧~霧~!





嚟張大合照先'






真係仙境一樣,又幾過引喎!





上次係電視見到啲人行唔到落山未係呢個位置囉!



落山時無咁大霧喇!





好靚的紅葉.




無意中發現一隻綠大飛蛾,我好少見到呢個品種.






熱鬧的大霧山燒烤場.


25 則留言:

  1. 大霧山即是大霧山,成日都大霧^_^點心好豐呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好少會去行,行上去果然勁大霧!...都幾好玩!

      刪除
  2. 好過癮^^
    有冇順便睇埋櫻花

    回覆刪除
  3. 咁大霧都冇雲海,有啲可惜,隻大蛾好正呀,好想見到佢 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為未上到山頂,睇唔雲海!
      我第一次咁大隻飛蛾.

      刪除
  4. 大霧山我都係去過一次。
    突然想起…細個時行過一次飛鵝嶺,都幾好行㗎,咁你有冇行過?

    回覆刪除
    回覆
    1. 飛鵝嶺無行過~今次係飲完茶順便去行下.
      大霧得嚟都幾過引.

      刪除
  5. 囝然係大霧山呀~~~係跍,你地真係好少去,去香島區比較多

    回覆刪除
  6. 其實係"大帽山",上山會凍點,通常去果頭,都會在川龍飲茶啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!~越行越大風,又凍~好在食飽左先上~哈哈!

      刪除
  7. 嘩勾起回憶,要約友人去川龍飲茶兼行山先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無見~`好嗎!
      川龍~飲茶+行山,唔錯架!

      刪除
  8. 嘩勾起回憶,要約友人去川龍飲茶兼行山先得

    回覆刪除
  9. 都唔算大霧啦,我住果區仲大霧.果隻飛蛾好靚,我仲以為係紙鳶.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都唔大霧!~我見到嗎...哈哈!
      隻飛蛾真係手掌咁大呀!

      刪除
  10. 好大霧呀,名符其實嘅大霧山!哈哈…

    回覆刪除
  11. 隻飛娥好似紙鳶, 川龍的茶樓多年前去過一次, 還是用山水嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係手掌咁大呀!`
      應該用手喉水多囉!`

      刪除
  12. 點心吸引 Vs 好豐富啊 ^^

    回覆刪除