2015年9月6日 星期日

夏天~我在長洲的日子 (三)

5/SEP~星期六.
陽光照耀的一天.
我哋又出發去長洲玩啦!

 中午時間嚟到長洲.
 大小姐一到步,先係露台欣賞下東灣美景.
 東灣:充滿著夏天的氣息!
 出發去玩水啦!
 一定要玩餐飽先得!
 我哋跳~跳~跳~海啦!

 大小姐怕曬,瞓下先!
 我再來~~~~勁呀!

 簡直好玩都飛起.

 一齊晒腳~~
 玩飽~要去開餐,先試下啲小食先.
 下午茶時間到.......
 唔覺已經黃昏時間囉!

 下午茶覺得未夠喉,再買咖哩魚旦返酒店食.

 靚靚~東灣~黃昏.

 未到宵夜時間,嘆下世界先.
 嘩!~一到宵夜時間,睇下條街多人到~~~
 我哋又開餐啦!

 時間0:01/星期日,今日係大佬生日.
(細佬~我)祝佢生日快樂~身體健康~今年學業更加進步.
 (細佬~我),都叫做唔話得喇!~
入嚟長洲同大佬慶祝生日.



 今晚月色倒影特別明亮.

25 則留言:

  1. 補祝生日快樂、學業進步呀!

    回覆刪除
  2. 補祝生日快樂、學業進步呀!

    回覆刪除
  3. 補祝你大佬生日快樂,讀書勤力,學業優秀!
    而我看到你開了樽唔知乜嘢,咁我都要同你哋一起飲杯!

    回覆刪除
  4. 呢幾日陽光充沛,真係你既天下啦 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 要好好享受最後的陽光呀!~因為夏天就快完結啦..........

      刪除
  5. 祝大佬生日快樂、學業理想呀!
    開香檳~~飲勝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳!~我都希望大佬今年更加理想.

      刪除
  6. 祝大佬生日快樂、學業有成!
    東灣夜市都幾熱閙, 消閒不錯啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳的祝賀!
      愛好熱鬧既人就一定啱晒啦!

      刪除
  7. 祝你家細佬生日快樂,學業進步!
    夜晚條街甘多人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒!~大佬一定學業進步!
      係呀!~夜晚11點後宵夜時間.所以特別多人.

      刪除
  8. 大佬又大一歲生日快樂~~~~

    回覆刪除
  9. 夏日炎炎陽光海灘, 正啊!!

    回覆刪除
  10. 大小姐件海岸潮音T 好搶鏡,搶左大佬好多鏡呀!哈哈…

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁到比妳見到,好眼力喎!
      件海岸潮音T係我架........哈哈!

      刪除
  11. 補祝大佬生日快樂 , 快高長大, 學業進步 !!
    夜晚既長洲都好靚喎......

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝betty,祝賀!~大佬一定學業進步
      長洲夜景簡直超靚啦!

      刪除