2015年9月14日 星期一

夏天~我在長洲的日子 (四)

6/SEP-星期日/一個晴朗的早上.
美麗既東灣晨曦又出現係我眼前了!


一早起身同大小姐影張合照先.


開始食早餐啦!


 
早餐後:啤一啤佢先.


我當然唔會比大佬飲啦~玩下佢囉~哈哈!



又係時間去做下運動啦!




大佬~跳呀!

細佬'我,更係要跟尾~~~~跳啦




簡直好玩都唔想走呀!!!


午餐時間到.


長洲啲貓貓特別可愛.


上船前,一定要再食好好味道既羅米磁.





望住黃昏日落:我開始感覺到今年夏天又要結束了!!!

22 則留言:

  1. 你哋個早餐好豐富喎,又炒蛋又奄列,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 早餐都幾豐富,,不果望住個海食就特別正囉!

      刪除
  2. 嘩!好食得!長洲是你地渡假的好地方!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有得食~有得玩~自由自在感覺好正呀!

      刪除
  3. 次次都買到糯米磁咁好,有次去買唔到
    大佬好快高過你^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 長洲糯米磁真係幾正下~下次入開去一定要試下.

      刪除
  4. 華威酒店既海景真係唔錯.....正 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係比佢既海景吸引~貴都要住番晚先得,

      刪除
  5. 嘩! 酒店望出去的海景好無敵喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係海景好無敵吸引我哋囉!`所以價錢都貴左啲囉.

      刪除
  6. 東灣晨曦真是令人忘記一切煩惱呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯~無錯~望住個海/靜靜地想下嘢,感覺好舒適!

      刪除